اولین تصاویر منتسب به گوشی پیکسل 3 لایت منتشر شد

به گزارش وبلاگ طفره، از مدت ها قبل اخبار و شایعات زیادی در رابطه با احتمال عرضه گوشی میان رده پیکسل 3 منتشر شده بود ولی در مورد صحت و سقم آن ها یا تاریخ احتمالی عرضه این گجت نمی توانستیم با قاطعیت صحبت کنیم. حتی مدتی قبل، طبق آنالیز کدهای APK متخصصان به دو اسم رمز Sargo و Bonito برخوردند و این احتمال را مطرح کردند که این اسامی رمز مربوط به گوشی میان رده پیکسل است. زیرا گوگل برای انتخاب اسامی رمز گوشی های پیکسل و نکسوس نسل های قبلی از موجودات دریایی مانند ماهی ها استفاده نموده و این دو هم عناوین دو نوع ماهی هستند.

اولین تصاویر منتسب به گوشی پیکسل 3 لایت منتشر شد

در هر صورت، حالا به نظر می رسد عرضه چنین گوشی هوشمندی کاملا حقیقت دارد و روز گذشته یک سایت روسی به نام Rozetked تصاویر زنده ای از این گوشی منتشر نموده است. در ضمن باید خاطرنشان کنیم همین سایت روسی حدود یک هفته قبل از رونمایی رسمی پیکسل 3 ایکس ال یک ویدیوی کامل از این گوشی منتشر نموده بود.

طبق این تصاویر، گوشی پیکسل 3 لایت از جک هدفون 3.5 میلی متری و طراحی مشابه پیکسل 2 بهره می برد. علاوه بر این، می توانیم براق بودن فریم گوشی را مشاهده کنیم که احتمالا به معنای پلاستیکی بودن آن است. مدل سفیدرنگی که از آن تصویربرداری شده، از یک دکمه نئونی بهره می برد و به غیر از این، مشابه پیکسل 2 است با این تفاوت که از جک هدفون بهره می برد و نمایشگر بلند قدتری دارد.

همچنین گفته می گردد این گوشی در اپلیکیشن های بنچمارک GeekBench و تعدادی از دیگر اپلیکیشن های مورد آنالیز قرار گرفته و طبق این آنالیز ها، گویا این گوشی از مشخصات زیر بهره می برد:

  • تراشه اسنپ دراگون 670 و پردازنده گرافیکی Adreno 615
  • چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • باتری 2915 میلی آمپر ساعتی
  • نمایشگر 5.56 اینچی LCD با رزولوشن 2220 در 1080
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • اندروید 9.0 پای

طبق این مشخصات، به نظر می رسد دوربین این گوشی تفاوت چندانی با دوربین پیکسل 3 ندارد. اگر گوگل دوربین فوق العاده خود را در یک گوشی میان رده تعبیه کند، و آن را با قیمت مناسبی روانه بازار کند، می تواند در این بازار حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین تصاویر منتسب به گوشی پیکسل 3 لایت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر منتسب به گوشی پیکسل 3 لایت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید