این عکس سن واقعی نیکی کریمی را لو داد ، پیر نشو عروس سینمای ایران

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران: تصویری از نیکی کریمی با هره ای که کاملا سن واقعی او را که 50 سالش شده است منتشر شد.

این عکس سن واقعی نیکی کریمی را لو داد ، پیر نشو عروس سینمای ایران

نیکی کریمی (زادهٔ 19 آبان 1350) بازیگر و فیلم ساز ایرانی است. نیکی کریمی یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است . نیکی کریمی در فیلم های مهمی نقش آفرینی نموده و نیکی کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره های گوناگون بین المللی، از پیروز ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به شمار می رود. نیکی کریمی عکس جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ طفره، عکسی متفاوت و دیدنی از نیکی کریمی سوپراستار دهه 70 سینمای ایران در فضای مجازی با چهره واقعی که سن او را نشان می دهد به اشتراک گذاشته شد.

نیکی کریمی (متولد 19 آبان ماه 1350، تهران) بازیگر سینما است نیکی کریمی در کنار بازیگری کارگردانی مترجمی و عکاسی انجام می دهد نیکی کریمی تا به حال در چند جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است نیکی کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره های مختلف بین المللی یکی از پیروز ترین بازیگران ایرانی از نظر تعداد جوایز جهانی بوده است. نیکی کریمی علاوه بر بازی در سینما در تئاتر هم فعالیت میکند.

نیکی کریمی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را شروع کرد. اولین نقش سینمایی اش را در سال 1368 در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد.

ولی نخستین حضور جدی اش را میتوان در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستاره های سینمای ایران بعد از انقلاب می دانند.

بعد از آن، نیکی کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های سارا و پری ایفای نقش کرد. در سال 1371 بازی در فیلم سارا (اقتباسی از خانه عروسک اثر هنریک ایبسن) توانست برای او جایزه برترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به ارمغان بیاورد.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا

به "این عکس سن واقعی نیکی کریمی را لو داد ، پیر نشو عروس سینمای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکس سن واقعی نیکی کریمی را لو داد ، پیر نشو عروس سینمای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید