برای توسعه زیرساختهای مورد احتیاج منطقه ها و پروژه های گردشگری 4400 میلیارد ابلاغ اعتبار شد

به گزارش وبلاگ طفره، خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر شده، برای توسعه زیرساختهای مورد احتیاج منطقه ها و پروژه های گردشگری 4400 میلیارد ابلاغ اعتبار شد.

برای توسعه زیرساختهای مورد احتیاج منطقه ها و پروژه های گردشگری 4400 میلیارد ابلاغ اعتبار شد

در سال مالی 1402 برای تأمین توسعه زیرساختهای مورد احتیاج منطقه ها و پروژه های گردشگری مبلغ 4,400 میلیارد ریال ابلاغ اعتبار شده که نسبت به اعتبار ابلاغی سال قبل از نرخ رشد 95 درصد برخوردار است. این اعتبارات به صورت ویژه در سواحل شمال و جنوب کشور رشد قابل ملاحظه تری پیدا نموده و در حدود دوازده برابر شده است.

اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های گردشگری در مسیرها و محورهای گردشگری، روستاهای هدف و منطقه ها نمونه گردشگری، اردوگاه ها و مجتمع های خدمات گردشگری و ساماندهی سواحل شمال و جنوب کشور با هماهنگی و در تعامل با ادارات کل استانی به پروژه های زیرساختی دارای اولویت تعلق می گیرد.

تأمین زیرساختهای مورد احتیاج پروژه ها و منطقه ها گردشگری از نقش بسیار مهمی در توسعه گردشگری کشور برخوردار است و علاوه بر شتاب بخشی روند توسعه، نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و عایدی مالی جوامع ایفا می نماید.

فرآیند این کار به وسیله تخصیص اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای مصوب قوانین بودجه سنواتی با عنوان مهمترین منابع تزریق منابع بودجه ای برای توسعه ظرفیتهای زیرساختی در طرح های معین شامل زیرساختهای مورد احتیاج محورها و قطب های گردشگری، مجتمع ها و اردوگاه های گردشگری، منطقه ها نمونه گردشگری و ساماندهی سواحل شمال و جنوب کشور انجام می گردد.

منبع: همگردی

به "برای توسعه زیرساختهای مورد احتیاج منطقه ها و پروژه های گردشگری 4400 میلیارد ابلاغ اعتبار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای توسعه زیرساختهای مورد احتیاج منطقه ها و پروژه های گردشگری 4400 میلیارد ابلاغ اعتبار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید