بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور ، بخش اول

به گزارش وبلاگ طفره، کشور سنگاپور، به عنوان کشوری برای ثروتمندان توصیف شده است و درست است که این کشور کوچک، دارای مکان های زرق و برق دار است. با این حال، علاوه بر هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های مجلل، کشور سنگاپور دارای مکان های مجذوب کننده دیگری نیز است.

بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور ، بخش اول

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه های توریستی کشور سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

1- هتل مارینا بی سندز

Marina Bay Sands

هتل مارینا بی سندز بسیار مجلل و زیبا است و دارای فروشگاهی است که از میان آن یک کانال آب در جریان است. علاوه بر این، موزه هنرهای علمی و سکوی مشاهده اسکایپارک نیز در داخل این مجموعه قرار گرفته است. در سکوی مشاهده اسکایپارک نیز توریستان و مسافران می توانند نگاه بسیار دقیق و زیبایی نسبت به کل شهر داشته باشند. طراحی این بنا به گونه ای است که در بالای هتل، یک کشتی قرار گرفته است و در داخل آن نیز یک استخر مجذوب نماینده قرار گرفته است.

2- پارک گاردنز بای د بی

Gardens by the Bay

پارک گادنز بای د بی، یک مکان بسیار سرسبز و زیبا است که هر بیننده و توریستی را به حیرت می اندازد. این مکان، برترین راه برای دوری از شلوغی شهر و لذت بردن از گیاهان و درختان است. نخلستانی از درختان بزرگ در این پارک قرار گرفته است که دارای گروهی از سازه های نمادین و آینده نگرانه است که طراحی شدند تا به عنوان جایگزین های دوست دار محیط زیست عمل نمایند. در کلاود فارست دوم نیز می توانید بلندترین آبشار در داخل ساختمان در دنیا را مشاهده کنید.

3- باغ های بوتانیک

Botanic Gardens

باغ های بوتانیک کشور سنگاپور همانند پارک گاردنز بای د بی، از جمله مکان هایی است که توریستان باید حتما از آن سر بزنند. این باغ ها به منظور تلاشی برای حفاظت از گونه های درختان بالغ شهر شکل گرفته است. علاوه بر این، توریستان و مسافران باید حتما از باغ ملی اورکید نیز تماشا نمایند.

4- باغ وحش سنگاپور

سنگاپور Zoo

باغ وحش سنگاپور، به عنوان برترین باغ وحش جنگل بارانی دنیا شناخته می گردد و واقعا مکانی زیبا و تاثیرگذار است. این مکان، تمیز و مجذوب نماینده است و با حیوانات به خوبی رفتار می گردد و فضای سرسبز و قابل سکونت برای حیوانات نیز به میزان کافی وجود دارد. پارک پرندگان جورونگ نیز مکان دیگری برای تماشا در این باغ وحش است.

5- خیابان اورچارد

اورچارد Road | Jack / photo modified

خیابان اورچارد، هر توریست و مسافری را در داخل خود غرق می نماید و هر شخصی را وادار به خرید کردن می نماید. کشور سنگاپور، کشوری بسیار سطح بالای برای طراحی و سبک شیک است. خیابان اورچارد برترین مکان برای آغاز خریدن کردن در کشور سنگاپور است.

6- چرخ و فلک فلایر سنگاپور

سنگاپور Flyer

در بالای چرخ و فلک فلایر، همانند سکوی مشاهده مارینا بی سندز، مکانی بسیار ایده آل برای مشاهده کل شهر از بالا است. در بالای این چرخ و فلک، به راحتی می توانید از منظره ها تماشای این مکان تماشا کنید و لذت ببرید. هر دور این چرخ و فلک حدود سی دقیقه طول می کشد و فعالیت آن نیز از اوایل صبح تا اواخر شب ادامه دارد. شما به راحتی می توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و از تماشا منظره ها سنگاپور در هنگام طلوع خورشید یا به هنگام غروب آفتاب لذت ببرید.

7- هتل رافلز سنگاپور

Raffles Hotel سنگاپور

این ساختمان استعماری، یکی از آخرین هتل بزرگ های قرن نوزدهمی است و افراد برجسته هنری همانند رودیارد کیپلینگ و جوزف کونراد و بعلاوه ستاره سینما چارلی چاپلین از این مکان تماشا و در آن اقامت کردند. هتل رافلز در سال 1887 میلادی ساخته شده و برای بیش از یک قرن است که یکی از منظره ها برجسته سنگاپور به شمار می رود و توانسته در این مدت زمان، معروفیت خود را با سرویس و غذاهای عالی همچنان بالا نگه دارد. معماری کلاسیک و باغ های گرمسیری این مکان، منظره ها زیبایی خلق نموده و نمونه دیگری از تاریخ غنی و گسترده کشور سنگاپور است.

8- چایناتاون

چاینا تاون

شهرک چینی ها یا چایناتاون در کشور سنگاپور، یکی از مراکز توریستی در کشور سنگاپور به شمار می رود. این شهرک بسیار مشابه با کشور و فرهنگ چین است. معبد زیبا و تماشای سری ماریامان در این بخش، بسیار جالب توجه است. یکی دیگر از معابدی که در این بخش باید آن را مشاهده کرد، معبد بودا توث رلیک است.

9- جزیره سنسوتا

کشور سنگاپور به عنوان مقصدی توریستی برای سواحل اصلا شناخته شده نیست اما اگر در پی آن هستید تا از آفتاب لذت ببرید، جزیره سنسوتا، مکانی بسیار مناسب برای شما در این کشور است. ساحل سیلوسو، برترین مکان برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از ورزش های ساحلی و تفریحات سالم است. یکی دیگر از جاذبه های ساحلی این مکان نیز آکواریوم دنیای زیر دریا است که در آن، شما می توانید با دولفین ها شنا کنید.

منبع: فوت و فن / planetware.com

به "بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید