برومند: استراماچونی با سیاست و زرنگی استقلال را در صدر جدول رها کرد، در خراب کاری حرف اول را می زنیم

به گزارش وبلاگ طفره، پیشکسوت استقلال گفت: یکی از سیاست ها و زرنگی های استراماچونی این بود که تیم را به صدر جدول رساند و با افتخار و بدون هیچ چون و چرایی ایران را ترک کرد.

برومند: استراماچونی با سیاست و زرنگی استقلال را در صدر جدول رها کرد، در خراب کاری حرف اول را می زنیم

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره, درباره جدایی آندره آ استراماچونی از استقلال و ترک ایران, گفت: تا وقتی که مربی در ایران است و کار می کند کاری به او نداریم ولی وقتی قراردادش را فسخ می کند تازه یادمان می آید که باید او را حفظ کنیم. وقتی استراماچونی به دنبال مطالباتش بود و تیم را تمرین نمی داد باید فکر این روز ها را می کردیم. وقتی استرا تیم را تمرین نمی دهد باشگاه چیزی نمی گوید, وقتی در تمرین و نشست خبری حاضر نمی شود باز هم باشگاه کاری ندارد ولی وقتی قراردادش را فسخ می کند همه به دنبال او می گردند.

وی با بیان اینکه مدیریت استقلال باید حواسش را جمع می کرد تا این شرایط رخ ندهد یادآور شد: استراماچونی مدت زیادی است که به دنبال مطالباتش است ولی تاکنون در باشگاه کسی کاری انجام نداده و تا مربی قرارداش را فسخ کرده از دیشب تا صبح به دنبالش بودند. جای تاسف دارد برای مدیریت باشگاه که چنین اتفاقی رخ داده و بدتر از همه اینکه استراماچونی حاضر نشده حتی با مدیران استقلال صحبت کند و جواب آنها را نداده است. مطمئن باشید که موعد پرداخت قسط استراماچونی دیروز و پریروز نبوده, چون او مدت ها بود که نسبت به این موضوع اعتراض داشت ولی معلوم نبود در آن زمان مسئولان استقلال به دنبال چه بودند.

دروازه بان پیشین استقلال بیان کرد: یکی از سیاست ها و زرنگی های استراماچونی بود که تیم را به صدر جدول رساند و با افتخار و بدون هیچ چون و چرایی ایران را ترک کرد و جای هیچ سؤالی باقی نگذاشت. استراماچونی وظیفه اش را در استقلال به خوبی انجام داده و نمی توانیم از عملکردش گله ای داشته باشیم. استقلال با هدایت او و ارائه بازی های خوب به صدر جدول رسید.

برومند اضافه کرد: زمانی که قراردادی امضا می شود دو طرف باید به تمام تعهدات شان عمل کنند اما وقتی این تعهدات از یک طرف انجام نمی شود, ابتدا گلایه و ناراحتی با تمرین نیامدن و تمرین ندادن به وجود می آید و در ادامه آنقدر مسائل بیشتر می شود که کار به جدایی و ترک باشگاه می کشد. استراماچونی الان با افتخار ایران را ترک کرده و این باشگاه استقلال است که باید به دنبال او بدود که این مربی شکایت نکند, چون در همه چیز حق با اوست.

وی درباره اینکه قرار است در بازی امروز مقابل پیکان استقلال را جواد زرینچه هدایت کند, گفت: الان تیم همان تیم استراماچونی است ولی از لحاظ روحی و روانی کاملا بهم ریخته است. امیدوارم امروز استقلال با هدایت زرینچه پیروز شود اما سؤال من این است مدیران فوتبال ما چه زمانی می خواهند از تجربیات گذشته درس بگیرند؟ متاسفانه در این کشور کسی از تجربیات استفاده نمی کند و عین خیال مان هم نیست.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه هوادار استقلال تازه داشت بعد از مدت ها جان می گرفت و به تیم امیدوار می شد درباره اینکه ویلموتس و برانکو نیز در سال جاری مانند استراماچونی از فوتبال ایران جدا شده اند, گفت: این فرایند آبروریزی برای ایران است. ما قبلاً این تجربه را با برانکو ویلموتس و حتی برخی بازیکنان خارجی داشته ایم و این خیلی برای بد است. در آسیا اول می شویم اما جای تاسف دارد که نمی توانیم جایگاه مان را حفظ کنیم و هر روز آبروی ما بیشتر می ریزد. در خراب کاری حرف اول را می زنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برومند: استراماچونی با سیاست و زرنگی استقلال را در صدر جدول رها کرد، در خراب کاری حرف اول را می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: استراماچونی با سیاست و زرنگی استقلال را در صدر جدول رها کرد، در خراب کاری حرف اول را می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید