برگزاری جشن ملی پرچم همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش وبلاگ طفره، در آیین جشن ملی پرچم در روز جمهوری اسلامی که شنبه 12 فروردین 1402، از ساعت 16:30 در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می گردد، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزار در می آید.

برگزاری جشن ملی پرچم همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران

جشن ملی پرچم با حضور شهردار تهران و سفرای کشورهای خارجی، شنبه 12 فروردین ماه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می گردد.

به گزارش ایسنا، آیین جشن ملی پرچم همزمان با 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و با حضور مسؤولان کشوری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، بلندترین و بزرگترین پرچم کشور برافراشته می گردد.

در آیین جشن ملی پرچم در روز جمهوری اسلامی که شنبه 12 فروردین 1402، از ساعت 16:30 در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می گردد، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزار در می آید.

جشن ملی پرچم، سال جاری برای نهمین دوره، به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایند.

به گزارش شهر لازم به ذکر است؛ این مراسم ملی و میهنی در سالروز جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در این روز باشکوه است که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته می گردد و بلندترین و سنگین ترین پرچم کشور به ارتفاع 150 متر و وزن 300 کیلوگرم با ابعاد 22 در 46 متر معادل 1024 مترمربع به اهتزاز در می آید.

منبع: عصر ایران

به "برگزاری جشن ملی پرچم همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن ملی پرچم همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید