بهره برداری از فاز اول مرکز جامع سرطان استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ طفره، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : فاز اول مرکز جامع سرطان استان کرمانشاه شامل 96 تخت سال جاری به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از فاز اول مرکز جامع سرطان استان کرمانشاه

پرویز صوفیوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : 25 بیمارستان، 1600 مطب، 530 مؤسسه و کلینیک، 60 درمانگاه و 52 آزمایشگاه از جمله مراکز تحت پوشش معاونت درمان است که با وجود این وسعت کاری وجود کاستی هایی در این زمینه طبیعی است.

وی بیان کرد: عمده بیمارستان های استان بیش از چند دهه قدمت دارند و به طور قطع احتیاج به نوسازی دارند و سیاست وزارت بهداشت نیز بر همین است.

صوفیوند با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرطانی نسبت به گذشته گفت: بیمارستان 280 تختخوابی برای بیماران سرطانی در داخل بیمارستان امام رضا (ع) در حال ساخت است و فاز اول آن شامل 96 تخت سال جاری به بهره برداری می رسد و مابقی در یکی دو سال آینده افتتاح خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال ساخت بیمارستان هایی در شهرستان های مختلف هستیم اضافه نمود: بیمارستان روانسر جانمایی شده و بیمارستان ثلاث باباجانی 80 درصد و بیمارستان کرندغرب 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح فرهنگ نظام ارجاع گفت: در بسیاری از شهرستان های استان بیمارستان و پزشکان متخصص حضور دارند، اما بیماران باز هم برای درمان به مرکز درمان مراجعه می نمایند و همین موضوع کمیت و کیفیت درمان را تحت تأثیر قرار می دهد.

صوفیوند با اشاره به اینکه یکی از مسائل عمده ما و سراسر کشور نبود متخصص بیهوشی است که با سیاست های وزارت بهداشت امیدواریم مرتفع گردد اضافه نمود: سامانه نسخه نویس الکترونیک در حال انجام است و تمام ویزیت ها و دارو های قبلی بیمار از این طریق برای پزشک قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه مطب هایی که از کارتخوان برای پرداخت ویزیت استفاده نمی نمایند به تعزیرات معرفی می شوند، بیان کرد: از مردم درخواست می گردد نقدها خود در زمینه پرداخت ویزیت به صورت نقدی یا ویزیت گروهی به وسیله پزشکان را به وسیله سامانه 197 اطلاع رسانی نمایند .

وبلاگ طفره کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از فاز اول مرکز جامع سرطان استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز اول مرکز جامع سرطان استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید