تا سرانجام شهریور 200 اتوبوس تازه به تهران می آید ، پیگیری برای فراوری داخلی اتوبوس های برقی

به گزارش وبلاگ طفره، معاون شهردار تهران گفت: امیدواریم تا خاتمه شهریورماه دست کم 200 اتوبوس نو وارد ناوگان گردد. روند ساخت 1000 دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا خاتمه سال پیگیری خواهد شد.

تا سرانجام شهریور 200 اتوبوس تازه به تهران می آید ، پیگیری برای فراوری داخلی اتوبوس های برقی

به گزارش وبلاگ طفره، صبح امروز -شنبه 16 اردیبهشت- جلسه آنالیز پروژه های توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری در محل معاونت حمل ونقل و ترافیک برگزار گردید.

در این نشست جلال بهرامی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قرارداد هزار دستگاه اتوبوس ابلاغ شده است، گفت: شرایط 1000 دستگاه دیگر نیز با تهاتر املاک بزودی معین خواهد شد؛ این 2000 دستگاه تعهد ما به شورا برای امسال است. بعلاوه، در حالی که تنها 5همت بودجه برای خرید اتوبوس در بودجه پیش بینی شده است، برای خرید این 2000 دستگاه، به بیش از 18 همت منابع احتیاج داریم.

او در ادامه بیان داشت: امیدواریم تا خاتمه شهریورماه دست کم 200 اتوبوس تازه وارد ناوگان گردد و روند ساخت 1000 دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا خاتمه سال پیگیری خواهد شد.

معاون حمل ونقل شهرداری تهران اضافه نمود: 200 دستگاه اتوبوس نیز تا خاتمه شهریورماه با همکاری شهاب خودرو اورهال خواهد شد. کوشش خواهیم کرد 300 دستگاه دیگر از اتوبوس های تهران نیز با توان شرکت های داخلی، در 6ماهه نخست امسال اورهال شوند.

بهرامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با تمهیدات اجرا شده و ورود اتوبوس های نو و اورهال شده، امسال شاهد ترافیک کمتری همزمان با آغاز مدارس باشیم، اضافه نمود: هم چنین با اصلاحی که در بهای بلیت اتوبوس ها صورت گرفت، می توان برای اصلاح خطوط اتوبوس رانی تهران اقدام کرد.

او در ادامه اعلام نمود: به این ترتیب ورود اتوبوس های تازه، بازسازی اتوبوس های قدیمی و اصلاح خطوط، 3 اقدام اساسی تا خاتمه شهریورماه در حوزه اتوبوس رانی است.

معاون حمل ونقل شهرداری تهران گفت: طبق آنالیز سنوات تاریخ اتوبوس رانی، روشن است که نمی توان بدون مشارکت بخش خصوصی داخلی اقدام کرد چراکه آن ها موظف به ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات آنها هستند.

او در ادامه با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری بر حوزه توسعه حمل ونقل برقی، ادامه داد: امیدواریم تا خاتمه امسال دست کم قرارداد 100دستگاه اتوبوس برقی تازه با تولیدکنندگان داخلی منعقد گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تا سرانجام شهریور 200 اتوبوس تازه به تهران می آید ، پیگیری برای فراوری داخلی اتوبوس های برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا سرانجام شهریور 200 اتوبوس تازه به تهران می آید ، پیگیری برای فراوری داخلی اتوبوس های برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید