جشن عروسی دسته جمعی در کشتی توقیف شده اماراتی!

به گزارش وبلاگ طفره، یمن یک کشتی نظامی اماراتی را که در اوایل امسال توقیف نموده بود، با میزبانی یک عروسی دسته جمعی به یک تالار عروسی تبدیل کرد.

جشن عروسی دسته جمعی در کشتی توقیف شده اماراتی!

به گزارش وبلاگ طفره، مراسم عروسی حدود 540 زوج یمنی در کشتی نظامی اماراتی روابی که پیش تر نیرو های یمن در دریای سرخ در اوایل امسال در ماه ژانویه آن را تصرف نموده بودند، برگزار گردید.

به گزارش الخبر الیمنی، صنعا این کشتی نظامی اماراتی را با میزبانی یک عروسی دسته جمعی که شامل صد ها داماد در آن سوی دریای سرخ بود، به یک تالار عروسی تبدیل کرد، تا پیامی آشکار برای سرباز زدن ائتلاف متجاوز سعودی از تمدید آتش بس که در اوایل اکتبر به خاتمه رسید، بدهد.

فعالان در شبکه های اجتماعی شرکت کردن مقامات محلی استان الحدیده در عروسی جمعی در کشتی اماراتی راوابی را پیامی به ائتلاف دانستند؛ آن ها تأکید کردند که یمنی ها کاربری این کشتی را که ابزار مرگ و سرشار از نابودی بود، به سکویی برای زندگی و سالنی برای شادی و لذت تغییر داده اند.

بعضی دیگر امارات متحده عربی و دخالت آن در جنگ یمن را به سخره گرفتند و گفتند: مردم یمن به تنهایی کشتی راوابی را به سالن عروسی نیروی دریایی تبدیل کردند و از مقامات صنعا خواستند تا آن را به عنوان سالنی برای برگزاری مراسم به آن ها اجاره دهند.

کشتی روابی در اوایل امسال در آب های یمن توقیف شد، زیرا حاوی مقادیر زیادی سلاح برای جناح های هوادار امارات بود.

این در حالی است که شرکت نفت یمن تأیید کرد ائتلاف متجاوز یک کشتی نو حامل سوخت دیزل (گازوئیل) را توقیف نموده و از رسیدن آن به بندر الحدیده جلوگیری نموده است.

منبع: فرارو

به "جشن عروسی دسته جمعی در کشتی توقیف شده اماراتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن عروسی دسته جمعی در کشتی توقیف شده اماراتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید