حاشیه بازی ایران با روسیه، جیمی جامپی که کنار بازیکنان ایستاد

به گزارش وبلاگ طفره، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال در حالی به مصاف روسیه رفت و در این بازی تعداد تماشاگران بیشتر از روزهای گذشته بود و 10 هزار تماشاگر در سالن شش هزار نفری غدیر حضور داشتند.

حاشیه بازی ایران با روسیه، جیمی جامپی که کنار بازیکنان ایستاد

*ازدحام زیاد طرفداران به خصوص در بخش بانوان در سالن که موجب شد تعدادی از تماشاگران ایستاده به تماشای بازی مشغول باشند به حدی بود که بخشی از تماشاگران به سمت صندلی ویژه استادیوم راهنمایی شدند.

*پیش از شروع بازی و هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، یک تماشاگر وارد زمین شد و در کنار بازیکنان ایستاد و به صورت دست به سینه مشغول خواندن سرود شده و لحظاتی بعد توسط عوامل برگزاری به بیرون راهنمایی شد.

*مصطفی کارخانه که سال جاری برای سرمربیگری تیم شهرداری ارومیه با این باشگاه به توافق رسیده است نیز در سالن حضور دارد و به شدت از سوی تماشاگران تشویق می گردد و طرفداران با شعار مصطفی امپراتور از کارخانه حمایت می نمایند.

*محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس پیشین فدراسیون والیبال نیز در سالن غدیر حضور دارد تا مسابقات لهستان با کانادا و ایران با روسیه را از نزدیک تماشا کند.

*فروش مازاد بلیط و نیز بلیط های تقلبی در بازی ایران و روسیه کار دست مسئولان برگزاری داد و بیش از سه هزار هوادارا که تعدادی از آنها با اینکه بلیط مسابقه را در دست داشتند پیروز به حضور در سالن نشدند.

*همچنین بلیط مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه در بازار سیاه قیمت زیادی پیدا کرد و حتی بیش از یک میلیون تومان هم فروخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حاشیه بازی ایران با روسیه، جیمی جامپی که کنار بازیکنان ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی ایران با روسیه، جیمی جامپی که کنار بازیکنان ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید