خبرنگاران اخبار مناطق تهران؛ فعالیت های فرهنگی نیازمند خلاقیت و نوآوری است

به گزارش وبلاگ طفره، تهران - خبرنگاران - شهردار منطقه 13 تهران بر پیش بینی و اجرای برنامه های خلاقانه و منحصر به فرد در امسال تاکید نمود و گفت: فعالیت های فرهنگی نیازمند خلاقیت و نوآوری است.

خبرنگاران اخبار مناطق تهران؛ فعالیت های فرهنگی نیازمند خلاقیت و نوآوری است

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ طفره؛ مجتبی شکری در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگی و مسئول مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی با بیان اینکه توجه به برنامه های فرهنگی، اولویت شهرداری منطقه است، گفت: مسائل فرهنگی و اجتماعی همتراز با وظایف اصلی شهرداری در امور شهرسازی و معماری، عمرانی و خدمات شهری، اهمیت و نقش بسزایی در پیشبرد امور مربوط به شهر و شهروندان دارد، لذا در شهرداری منطقه توجه به طرح ها و برنامه های مربوط به فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی، در اولویت واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه با نگاهی نو و از زوایای جدید به موضوعات نگاه کنیم، ادامه داد: برنامه های امسال با توجه به مناسبت ها و رویداد های پیش رو به شیوه ای اجرایی شوند که ضمن رعایت اصل کیفیت و ظرافت های عملکردی، منحصر به فرد و خلاقانه باشند.

احداث بیش از 25 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های شمال شرق پایتخت

حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران گفت: همزمان با شروع سال نو، بیش از 25 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های منطقه 4 احداث شد.

وی گفت: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان در هنگام مراجعه به بوستان های سطح منطقه با همکاری معاونت محترم فنی و عمران منطقه و با استفاده از تعطیلی بوستان ها در زمان شیوع ویروس کرونا در بعضی از بوستان های پرتردد منطقه سرویس های بهداشتی منطقه احداث شد.

فرخی اضافه نمود: در این عملیات 12 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان جنگلی یاس فاطمی، 4 چشمه در بوستان پلیس، 6 چشمه در بوستان ارغوان، 4 چشمه در بوستان بهزادی و 4 چشمه در بوستان جلالی احداث شد.

وی عنوان نمود: همچنین طی این عملیات سرویس های بهداشتی مابقی بوستان ها که احتیاج به بازسازی داشتند، بازسازی شد، در این میان بعضی از ابنیه های سرویس بهداشتی بوستان اتحاد و رهنمون مناسب سازی و بازسازی شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اخبار مناطق تهران؛ فعالیت های فرهنگی نیازمند خلاقیت و نوآوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار مناطق تهران؛ فعالیت های فرهنگی نیازمند خلاقیت و نوآوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید