خبرنگاران دست کم250 نفر کادر درمانی اصفهان به بیماری کرونا مبتلا شدند

به گزارش وبلاگ طفره، اصفهان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دست کم250 نفر کادر درمانی، پرستاری و بهداشتی این استان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در 2 ماه گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند.

خبرنگاران دست کم250 نفر کادر درمانی اصفهان به بیماری کرونا مبتلا شدند

آرش نجیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ طفره افزود: تا به امروز دست کم 190 نفر از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان ها و 60 نفر از شبکه های بهداشت استان که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی اعلام کرد: به جز یک نفر از اعضای کادر درمانی که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است، مورد بدحال و وخیم در بین این افراد نداشتیم.

نجیمی با تاکید بر اینکه فرایند ابتلا به بیماری کرونا در استان به تثبیت رسیده و افزایش یا کاهش قابل توجهی نداریم، توضیح داد: باید منتظر بمانیم تا پس از یک هفته آینده نتیجه فاصله گذاری اجتماعی تعیین شود که اگر نتایج خوبی داشت می توان امیدوار بود که پس از نیمه اول اردیبهشت، فرایند نزولی را در آمار داشته باشیم.

در استان اصفهان با توجه به فعالیت 2 دانشگاه علوم پزشکی، امور بهداشتی و درمانی 22 شهرستان با حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود 500 هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا تا کنون را بیش از 83 هزار نفر و جان باختگان این بیماری را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دست کم250 نفر کادر درمانی اصفهان به بیماری کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دست کم250 نفر کادر درمانی اصفهان به بیماری کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید