دربی در هر هفته ای از لیگ جذاب است و حاشیه خواهد داشت

به گزارش وبلاگ طفره، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، درباره قرعه تیم های مدعی قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: به طور دقیق فعلا فرصت بررسی تک تک تیم ها را نداشتم اما تیم هایی که برای قهرمانی بسته شده اند باید لیگ را از همان هفته اول جدی بگیرند.

دربی در هر هفته ای از لیگ جذاب است و حاشیه خواهد داشت

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: شرایط تمرینات پیش فصل به گونه ای شد که تیم ها توانسته اند بازی های محبت آمیز زیادی را داشته باشند. به همین خاطر از همان هفته اول در شرایط مسابقه قرار می گیرند و می توانند به امتیاز گیری فکر نمایند.

وی در مورد برگزاری دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر توضیح داد: این بازی در هر زمان و هر فصلی از سال جذابیت های خاص خودش را دارد. بدون شک تا همان هفته هم حاشیه های مختلفی به وجود می آید که بازی بزرگ لیگ را تحت الشعاع قرار دهد.

ذوالفقارنسب درباره اینکه چند تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند؟ اذعان داشت: تیم ها سعی نموده اند مربیانی را روی نیمکت خود قراردهند که آنها را به سمت حرفه ای شدن ببرند. فوتبال حرفه ای هم از همان هفته اول بازی ها شما را درگیر خودش می نماید. تا زمانی که بازی ها آغاز نگردد نمی توان درباره آنها صحبت کرد. عیار مدعیان قهرمانی در طول فصل معین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دربی در هر هفته ای از لیگ جذاب است و حاشیه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی در هر هفته ای از لیگ جذاب است و حاشیه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید