درویش: به مورایس خوراک ناسالم می دهند، خوشبختانه بازیکنان و مربی گل گهر به پرسپولیس وابستگی نداشتند

به گزارش وبلاگ طفره، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید 10 بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می دهند.

درویش: به مورایس خوراک ناسالم می دهند، خوشبختانه بازیکنان و مربی گل گهر به پرسپولیس وابستگی نداشتند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، رضا درویش پس از رجحان 4 بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: خدا را شکر بچه ها مزد بازی بسیار خوب و هماهنگشان را گرفتند. یک بازی دیگر را با نتیجه بسیار خوب بردند. حلاوت این برد شیرین نوش جان طرفداران باشد. به ویژه طرفدارانی که دوست داشتند به ورزشگاه بیایند، اما فضای ورزشگاه اجازه نمی داد پذیرای آن ها باشیم، هرچند انرژی مثبت آن ها باعث این بازی سراسر تهاجمی برای پرسپولیس شد.

وی در مورد اینکه تصور می کرد پرسپولیس با چنین نتیجه ای گل گهر را شکست بدهد، گفت: بچه ها مصمم بودند با تمام وجود بیایند و از حق پرسپولیس دفاع نمایند. خوشبختانه بازیکن و مربی گل گهر به پرسپولیس وابستگی نداشتند که این نتیجه محل بحث بعضی از تیم های رقیب پرسپولیس باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارنظر روز گذشته ژوزه مورایس نسبت به عملکرد مجتبی حسینی و مازیار زارع شرح داد: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید 10 بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می دهند، مورایس نیز حقوق بگیر است و اگر مطیع اوامر و جوابگوی درخواست های آن ها نباشد، شاید برای فصل آینده اش مشکل ایجاد گردد. شما دیدید امروز همان مربی ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می شد. به نظر من نباید این مسائل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را یاری می نماید. اگر خدا بخواهد برنده می شویم و مزد این همه کوشش بازیکن، کادر فنی و کارکنان باشگاه را می گیریم.

درویش در مورد اینکه طرفداران پرسپولیس به قائم شهر می روند، گفت: ما در آن بازی میهمان هستیم و نساجی میزبان است. باید دید چه فضایی به ما می دهند، یقین داشته باشید طرفداران پرسپولیس از سراسر ایران مشتاق هستند در جشن قهرمانی شرکت نمایند. طرفداران ما از همین جا بدانند فضایی که در اختیار پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قرار می گیرد محدود است. امیدواریم ازدحام نگردد تا مشکلاتی که چند سال قبل شاهدش بودیم به وجود نیاید. امیدواریم خدا یاری کند و در آن بازی بچه های ما مزد این همه کوشش خود را بگیرند.

وی در مورد اظهارنظر ها درباره حذف پرسپولیس از آسیا، مطرح نمود: باید از افرادی که چنین حرف هایی می زنند بپرسید. به طرفداران می گویم تمام مدارکی که باید، بارگذاری کردیم، هیچ مسئله ای در بارگذاری مدارک مالی و غیرمالی وجود نداشت. امیدواریم بتوانیم بر نیرو های داخل و بیرون از زمین که مشکلاتی برای ما درست می نمایند فائق آییم. کوشش می کنیم پرسپولیس سرحال و آماده باشد و بتواند در صحنه های بین المللی هم شرکت کند. گاهی مواقع فکر می کنم اگر بحث پرسپولیس باشد، این بحث مربوط به درویش و... است، اما اینجا بحث ملی مطرح است. فوتبال ملی ایران باید در آسیا حضور داشته باشد. باید به جای اینکه سعی کنیم در کار پرسپولیس بگذاریم، و اسناد درستی را به AFC بفرستیم، همیت ایرانی را به کار بگیریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درویش: به مورایس خوراک ناسالم می دهند، خوشبختانه بازیکنان و مربی گل گهر به پرسپولیس وابستگی نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: به مورایس خوراک ناسالم می دهند، خوشبختانه بازیکنان و مربی گل گهر به پرسپولیس وابستگی نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید