درخواست باشگاه پرسپولیس برای تامین امنیت جانی در اصفهان و تبریز!

به گزارش وبلاگ طفره، ایرج عرب درباره اتفاقات شب گذشته پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته های گذشته در بازی های لیگ روی داده است، همچنین نحوه شروع حوادث روز گذشته استادیوم آزادی که فیلم ها و تصاویر آن توسط رسانه های مستقل بازتاب داشت و با تهدید رسانه ای یکی از بازیکنان علیه طرفداران پرسپولیس، همراه بود نگرانی های بسیاری برای ما، نسبت به بازی هایی که در تبریز و اصفهان پیش رو داریم به وجود آمده است. بر همین اساس، تماس هایی با مقام های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و به ویژه آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی داشتیم.

درخواست باشگاه پرسپولیس برای تامین امنیت جانی در اصفهان و تبریز!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در این گفتگوها، نگرانی جدی خودمان را نسبت به امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و طرفدارانمان اعلام کردیم و خواهان فکر و اقدام عملی جدی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند و غیرقابل جبران شدیم.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می کرد، اعلام نمود: با احترام به تماشاگران فهیم فوتبال در سراسر کشور از جمله دو شهر تبریز و اصفهان، واقعیت این است که همواره گروه هایی هستند که مشکل ساز می شوند و حالا با شرایط در بازی های هفته های گذشته لیگ برتر روی داده است و تهدیدهایی که صورت می گیرد، اصلاً نمی توانیم شرایط را عادی تلقی کنیم.

عرب در سرانجام گفت: بی تردید کل مجموعه فوتبال و لیگ با شرایطی خاص و از این جهات، بحرانی روبرو است. بر همین اساس، از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی به عنوان مراجع مسئول و ذیربط خواسته ایم در بازی پیش روی لیگ برتر که در تبریز خواهیم داشت و بازی نیمه نهایی جام حذفی که در اصفهان خواهد بود، تدابیر لازم برای تأمین امنیت جانی اعضای تیم و طرفداران و همچنین شرایط استاندارد جهت برگزاری مسابقه فراهم گردد تا از بروز حوادث غیر قابل جبران جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درخواست باشگاه پرسپولیس برای تامین امنیت جانی در اصفهان و تبریز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست باشگاه پرسپولیس برای تامین امنیت جانی در اصفهان و تبریز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید