در حاشیه برگزاری همایش استارت آپ ها مطرح شد؛ امکانات مالی بخش کشاورزی افزایش یافت، رشد 2 برابری مانده تسهیلات بانک کشاورزی

به گزارش وبلاگ طفره، مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال 97 امکانات مالی بیشتری بر روی بخش کشاورزی فراهم نموده ایم.

در حاشیه برگزاری همایش استارت آپ ها مطرح شد؛ امکانات مالی بخش کشاورزی افزایش یافت، رشد 2 برابری مانده تسهیلات بانک کشاورزی

به گزارش، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در حاشیه برگزاری همایش استارت آپ ها اضافه نمود: در سال 97 امکانات مالی بیشتری بر روی بخش کشاورزی فراهم کردیم و رشد سپرده های ما به حدی بود که توانستیم مانده تسهیلات مان را نسبت به سال 96 دو برابر کنیم و در جهت حمایت از فراوری محصولات کشاورزی، بازاررسانی و فرآوری محصولات کشاورزی تسهیلات خوبی را فراهم کردیم.

وی با اشاره به اینکه گزارش های 9 ماهه بانک کشاورزی را به زودی ارائه خواهیم کرد گفت: مانده رشد تسهیلات ما در 9 ماهه­ سال جاری نسبت به سال گذشته 2 برابر بوده است.

تامین مالی 80 درصد از حجم سرمایه گذاری های استارت آپی

خدارحمی درخصوص برگزاری رویداد استارت آپی در بانک کشاورزی گفت: شرکت هایی که در اینجا حضور دارند خیلی به منابع مالی احتیاج ندارند، زیرا این کسب و کار های نوین احتیاج به بازاری برای عرضه محصولات شان دارند و اگر این استارت آپ ها بتوانند بازار لازم را پیدا نمایند می توانند فروش خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم که برای گسترش کار این افراد تسهیلات هم به آن ها ارائه بدهیم، ولی برگزاری این همایش ها و رایزنی هایی که بین صاحبان ایده با بخش خصوصی و فعالان کشاورزی انجام می گردد بازار فروش را برای آن ها مهیا می نماید.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تأمین مالی از طرف بانک، ­ بسته به طرح ارائه شده دارد. گاهی طرح های کوچکی داریم مانند یک سامانه نرم افزاری که سرمایه زیادی نمی خواهد، ولی گاهی ساخت محصول درمیان است و به سرمایه بیشتری احتیاج دارد.

وی­ افزود: تأمین مالی از طرف بانک کاملاً به طرح و ایده بستگی دارد و ما تا 80 درصد حجم سرمایه گذاری ها را می توانیم تأمین مالی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در حاشیه برگزاری همایش استارت آپ ها مطرح شد؛ امکانات مالی بخش کشاورزی افزایش یافت، رشد 2 برابری مانده تسهیلات بانک کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حاشیه برگزاری همایش استارت آپ ها مطرح شد؛ امکانات مالی بخش کشاورزی افزایش یافت، رشد 2 برابری مانده تسهیلات بانک کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید