دیگر احتیاج نیست که همواره یک کنترلر بیسیم را برای انجام بازیهای خاص Xbox در تلفن هوشمند یا تبلت اندروید خود به همراه داشته باشید

به گزارش وبلاگ طفره، می خواهید در cloud gaming service (بستر سیستم های ابری) بر روی تلفن هوشمندتان بازی کنید، اما کنترلر ندارید؟مایکروسافت این مشکل را با افزودن کنترل های صفحه لمسی محور به 10 بازی دیگر در سرویس xCloud برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی حل می نماید.

دیگر احتیاج نیست که همواره یک کنترلر بیسیم را برای انجام بازیهای خاص Xbox در تلفن هوشمند یا تبلت اندروید خود به همراه داشته باشید

به گزارش وبلاگ طفره به نقل از وبلاگ طفره،این ویژگی را در Xbox Game Pass Ultimate، که ماه گذشته سرویس xCloud را به عنوان یک مزیت رایگان اضافه نمود، آنالیز کنید. در حال حاضر، می توانید بیش از 100 عنوان بازی را به وسیله گزینه cloud gaming انجام دهید، که نیاز به داشتن سخت افزار Xbox را خنثی می نماید. در عوض، مایکروسافت تجربه انجام بازی را مستقیماً در یک اتصال اینترنتی جاری می نماید.

با این حال، یک محدودیت کلیدی این است که بازی ها چگونه برای اجرا به کنترلر نیاز دارند، مثل حالت عادی که از کنسول Xbox استفاده می کنید. در ابتدا، تنها استثناء Minecraft Dungeons بود که مایکروسافت به آن کنترل های صفحه نمایش محور اضافه نموده بود. اما اکنون گیمر های گوشی می توانند از 10 بازی دیگر در xCloud بدون نیاز به داشتن کنترلر لذت ببرند.

این 10 بازی شامل:

Dead Cells

Gucamelee! 2

Hellblade: Senuas Sacrifice

Hotshot Racing

Killer Instinct

New Super Luckys Tale

Slay The Spire

Streets of Rage 4

Tell Me Why

Undermine

می گردد.

همانگونه که مشاهده می کنید، این فهرست بسیاری از عنوان های پرطرفدار Xbox، به ویژه تیراندازان اول شخص را پوشش نمی دهد. اما مایکروسافت می گوید در آینده بازی های بیشتری از کنترل لمسی پشتیبانی می نمایند.

مدیرکل xCloud شرکت مایکروسافت، Catherine Gluckstein در بیانیه امروز گفت: کنترل های لمسی یکی از پر تقاضاترین ویژگی ها برای cloud gaming بوده اند. بنابراین برای ساخت این مجموعه از نزدیک با بازیکنان و طراحان بازی کار کردیم، و سطحی از بازی را پشتیبانی کردیم که با کنترلر فیزیکی به آن عادت دارید.

مایکروسافت ضرورتاً کنترل های مجازی را طراحی کرد تا برای هر بازی کار کند. Gluckstein گفت: بنابراین برای Hellblade، Senuas Sacrifice می بینید که با گردش شما در اطراف کنترل ها تغییر می نمایند و کنترل های جنگی هنگامی ظاهر می شوند که با Northmen رو به رو می شوید.

منبع: جام جم آنلاین

به "دیگر احتیاج نیست که همواره یک کنترلر بیسیم را برای انجام بازیهای خاص Xbox در تلفن هوشمند یا تبلت اندروید خود به همراه داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر احتیاج نیست که همواره یک کنترلر بیسیم را برای انجام بازیهای خاص Xbox در تلفن هوشمند یا تبلت اندروید خود به همراه داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید