راهنمای خرید انواع جاروبرقی برند Philips از نمایندگی فیلیپس مارکت

به گزارش وبلاگ طفره، نمایندگی فیلیپس در ایران، به عنوان یک فروشگاه اینترنتی از سال 1392 شروع به فعالیت نموده است. این فروشگاه، کار خود را به شکل آنلاین شروع نموده و تا به امروز پیروز عمل نموده است.

راهنمای خرید انواع جاروبرقی برند Philips از نمایندگی فیلیپس مارکت

فروشگاه مذکور در این راستا توانسته است رضایت مشتریان خود را نسبت به کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش و... جلب نماید. خرید از نمایندگی فیلیپس مارکت، آنلاین بوده و بسیار آسان است. مشتریان با خرید از این فروشگاه، ضمن بهره مندی از کالای باکیفیت، اصالت کالا و گارانتی محصول را نیز تجربه می نمایند.

فیلیپس مارکت تهران، (امین حضور)؛ تنها نمایندگی در ایران بصورت فروش حضوری و گارانتی بدون قید و شرط برای همه محصولات برند فیلیپس، فقط در فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت Philipsmarket.com انجام می گردد.

خرید جاروبرقی فیلیپس از نمایندگی فیلیپس

فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت تهران، جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات خانگی را عرضه داشته و در کمترین زمان به دست مشتریان خود می رساند. از جمله این محصولات می توان به انواع سرخ کن های بدون روغن، همزن، جاروبرقی، اتو و بخارگر و... اشاره نمود. بعلاوه انواع لوازم بهداشتی مثل سشوار و حالت دهنده مو و لوازم اصلاح مخصوص بانوان و آقایان عرضه می گردد. علاوه بر موارد گفته شده، فروشگاه فیلیپس، لوازم جانبی محصولات را نیز دارد که به سراسر کشور ارسال می نماید. پیشنهاد ما خرید از نمایندگی فیلیپس مارکت است تا کیفیت و کارایی محصول را تجربه نمایید.

راهنمای خرید جاروبرقی فیلیپس

ما در این بخش به راهنمای خرید جاروبرقی فیلیپس می پردازیم. جاروبرقی نمایندگی فیلیپس، یکی از برترین های نمایندگی فیلیپس است. فیلیپس از جمله برترین نمایندگی های فراورینماینده جاروبرقی در جهان است که در کیفیت حرف اول را می زند. جاروبرقی فیلیپس، دارای مدل های متنوع با خصوصیات فرق دارد. این جاروبرقی ها موتور های بسیار قدرتمند و کارآمد داشته و قابلیت باز شدن دارند. جاروبرقی نمایندگی فیلیپس، دارای پارویی با کاربرد جمع آوری سریع گرد و غبار ماست. این محصول شرکت فیلیپس، توان جذب زباله های بزرگتر را نیز دارد. بعلاوه لوله های خرطومی آن، توان گردش 360 درجه داشته و از جنس پلاستیک مقاوم هستند. بدنه محصول معرفی گردیده مستحکم بوده و تمامی اجزای آن قابلیت جداسازی دارد. شعاع حرکتی جاروبرقی نمایندگی فیلیپس، بالا بوده و به مکان های دور از دسترس نیز دسترسی دارد.

برای انتخاب این محصول فوق العاده از میان برند های مختلف، می توانید به صورت آنلاین از نمایندگی فیلیپس اقدام به خرید نمایید. در صورت خرید از این نمایندگی، کیفیت و کارایی، امکانات بی نظیر، گارانتی و اصالت محصول، خدمات پس از فروش و... را تجربه خواهید کرد.

معرفی جاروبرقی فیلیپس 9170

اگر بخواهیم برترین جاروبرقی فیلیپس را معرفی کنیم، می توانیم به جاروبرقی فیلیپس 9170، اشاره کنیم. جاروبرقی فیلیپس در این مدل، از نوع کیسه دار است که جنس کیسه آن نیز پارچه ای است. توان موتور این محصول فوق العاده، 2200 وات بوده که ظرفیت جارو کردن تمامی گرد و غبار و زباله ها را دارد. این محصول، در میزان مصرف انرژی صرفه جویی نموده و دلیل آن نیز کاهش زمان جاروکشی است. بدنه جاروبرقی فیلیپس در مدل معرفی گردیده، از جنس پلاستیک مقاوم و وزن آن 3/6 کیلوگرم است. ابعاد جاروبرقی فیلیپس 9170، 500 × 280 × 320 میلی متر است. میزان صدایی که جاروبرقی نمایندگی فیلیپس در این مدل به هنگام کار کردن فراوری می نماید، 78 دسی بل است. وجود سیم 9 متری آن برای نصب به پریز برق، امکان استفاده از آن در مکان های دور را نیز فراهم نموده است.

جاروبرقی فیلیپس 9170، در رنگ سرمه ای و با ظرفیت کیسه 4 لیتری طراحی شده است. تعداد چرخ های این محصول منحصر به فرد، 3 عدد و جنس چرخ های آن نیز پلاستیکی است. محصول معرفی گردیده دارای فیلتر بهداشتی، لوله تلسکوپی 2 تکه، سیم جمع کن اتوماتیک و نازل مخصوص شکاف و گوشه است. قدرت مکش جاروبرقی فیلیپس 9170، 500 وات بوده و نوع فیلتر آن نیز heap 13 است. بعلاوه شعاع عملکرد آن 10 متر بوده و قابلیت استفاده از کیسه دائمی و یکبار مصرف را دارد. جاروبرقی فیلیپس 9170، دارای نمایشگر پر بودن کیسه بوده و محصول کشور لهستان است.

معرفی جاروبرقی فیلیپس 9174

جاروبرقی فیلیپس در مدل 9174، یکی دیگر از برند های فوق العاده شرکت فیلیپس است که علاوه بر طراحی ظاهری مجذوب کننده، کارایی بسیار خوبی نیز دارد. محصول مذکور، در مصرف انرژی حداکثر صرفه جویی را دارد. جنس بدنه جاروبرقی نمایندگی فیلیپس در این مدل، پلاستیک مقاوم سازی شده است که در مقابل ضربات احتمالی مستحکم است. وزن این جاروبرقی 3/6 کیلوگرم است. طول سیم برق این محصول، 9 متر بوده که می توان از آن در فضای بزرگتری نیز استفاده نمود.

جاروبرقی فیلیپس 9174، دارای گارانتی 24 ماهه بوده که کیفیت و اصالت محصول را تضمین می نماید. این جاروبرقی، جاروی کیسه ای یکبار مصرف و لوله تلسکوپی دارد. توان موتور جاروبرقی فیلیپس در مدل معرفی گردیده، 2200 وات و توان مکش آن 500 وات است. میزان صدای فراوریی آن به هنگام جارو کردن، 78 دسی بل بوده و به رنگ زرشکی است. جنس لوله خرطومی این جاروبرقی، ژله ای و دارای 2 عدد پارو است. بعلاوه این محصول شرکت فیلیپس، دارای قابلیت پارویی مخصوص جمع آوری موی حیوانات است. شعاع تحت پوشش آن نیز 9 متر بوده که امکان دسترسی به نقاط کور را فراهم آورده است. جاروبرقی فیلیپس 9174، فیلتر بهداشتی از نوع heap 13، دارد. پس گزینه ای بسیار مناسب برای خانه شماست.

معرفی جاروبرقی فیلیپس 9176

از جاروبرقی های ایده آل و به روز جهان می توان به جاروبرقی فیلیپس 9176، اشاره نمود. مشخصات این محصول نیز تا حدودی مشابه محصولات معرفی گردیده در این مقاله است. وزن جاروبرقی فیلیپس در مدل 9176، 3/6 کیلوگرم و ابعاد آن 330 × 450 × 280 میلی متر است. این محصول فوق العاده در رنگ مشکی طراحی شده و نوع آن کیسه دار است. قدرت مصرفی جاروبرقی نمایندگی فیلیپس در مدل 9176، 2200 وات و توان مکش آن 500 وات است. در واقع توان بالای موتور و مکش، ویژگی مشترک محصولات شرکت فیلیپس است.

این محصول، سیم جمع کن اتوماتیک، کنترل روی دسته، لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی از نوع HEPA 13 و نشانگر پر بودن کیسه دارد. شعاع کارکرد 15 متری داشته و میزان صدای آن 78 دسی بل است. بعلاوه جاروبرقی فیلیپس 9176، قابلیت تنظیم قدرت مکش از روی دسته جارو دارد.

نکات تکمیلی خرید از نمایندگی فیلیپس مارکت تهران

همانطور که گفته شد، شرکت فیلیپس در فراوری لوازم خانگی بسیار پیروز عمل نموده است. در واقع در سراسر جهان محصولات فیلیپس، مشتریان زیادی را جلب نموده است. جاروبرقی نمایندگی فیلیپس مارکت در مدل های گوناگون که معرفی گردید، بخشی از محبوب ترین و جالب ترین محصولات این شرکت است. جاروبرقی فیلیپس در مدل های معرفی گردیده، هم در کیفیت و هم در خدمات پس از فروش، گزینه ای بسیار مناسب برای خرید است. با انتخاب این محصول، گرد و غبار از خانه شما پاک خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "راهنمای خرید انواع جاروبرقی برند Philips از نمایندگی فیلیپس مارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید انواع جاروبرقی برند Philips از نمایندگی فیلیپس مارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید