مقایسه غول های سرخ کن بدون روغن بیم، یونی و فیلیپس

به گزارش وبلاگ طفره، سرخ کن های بدون روغن در بازار لوازم خانگی تنوع زیادی دارند. برای یک خرید آگاهانه به مقایسه تعدادی از برندهای معروف می پردازیم.

مقایسه غول های سرخ کن بدون روغن بیم، یونی و فیلیپس

با توجه به سبک زندگی های امروزی و شلوغی های روزمره و بعلاوه ارزشمند بودن زمان برای همه ما، گاهی احتیاج به داشتن دستگاهی که بتوان با آن سریع، آسان و سالم آشپزی کرد که علاوه بر حفظ کیفیت غذا طعم آن را نیز حفظ کند، به شدت احساس میگردد.

سرخ کن های بدون روغن

معمولا آماده کردن غذاهای سرخ کردنی آسان تر و سریع تر است. به همین علت صنعت لوازم خانگی به سرعت سرخ کن های خانگی را وارد بازار کرد که نه تنها آشپزی را آسان می نمایند بلکه مقدار مصرف روغن را بسیار کاهش میدهند که مالی و به صرفه است.

در ادامه به معرفی یک سرخ کن حرفه ای، یک سرخ کن پرفروش و یک سرخ کن مالی میپردازیم.

سرخ کن بیم حرفه ای ترین در مدرن کالا

سرخ کن بیم در فروشگاه مدرن کالا جزو یکی از حرفه ای ترین سرخ کن ها است که بسیارحرفه ای و کاربردی فراوری شده است که با بدنه استیل ضد زنگ و ترکیب پلاستیک فشرده به رنگ مشکی طراحی ویژه ای دارد. این سرخ کن با توان 1600 وات و ظرفیت 6 لیتری مناسب خانواده های 5 نفره و یا کمتر است. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و شما می توانید انواع مواد غذایی را بدون ذره ای روغن در آن آماده کنید.

معرفی شرکت بیم

بیم یکی از فراوری نمایندگان لوازم خانگی در آلمان است که محصولات فوق العاده با کیفیت و کاربردی فراوری می نماید. محصولات بیم از قطعات درجه یک و عالی فراوری میشوند به همین علت به راحتی می تواند با برند های مطرح جهان رقابت کند.

سرخ کن یونی پرفروش ترین در مدرن کالا

سرخ کن یونی یکی از سرخ کن های بدون روغن موجود در فروشگاه مدرن کالا است. این سرخ کن ساخت کشور تایوان است. جنس بدنه این سرخ کن استیل ضد زنگ است که ظاهری زیبا دارد.

سرخ کن یونی با ظرفیت 8 لیتری و توان 1800 وات توانایی پختن انواع گوشت، مرغ، ماهی، میگو، انواع سبزیجات و حتی کیک و نان را دارد بعلاوه با توجه به قابلیت تنظیم دما و زمان می تواند علاوه بر سرخ کردن مواد غذایی عمل یخ زدایی را نیز انجام بدهد و شما را از داشتن انواع فر و مایکروویو بی احتیاج می نماید.

چرا سرخ کن یونی بخریم؟

سرخ کن یونی علاوه بر عملکرد فوق العاده ای که دارد، با توجه به کیفیت و طراحی زیبا یکی از پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن است و رضایت زیادی را از خریداران کسب نموده است.

برند سیلور کرست

سیلور کرست یک برند آلمانی نام آشناست که در مبحث لوازم خانگی بسیار پر قدرت عمل نموده است و دستگاه های بسیار با کیفیت و کاربردی را فراوری و روانه بازار می نماید.

قدرت رقابت سرخ کن سیلور کرست با فیلیپس

سرخ کن سیلور کرست یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین سرخ کن های بدون روغن در بازار لوازم خانگی و در فروشگاه اینترنتی مدرن کالا است. این محصول فوق العاده با توجه به عملکرد قوی و کیفیت بی نظیر، قابلیت رقابت با سرخ کن های فیلیپس را دارد.

سرخ کن سیلورکرست با المنت کار می نماید و با داشتن صفحه لمسی و سیستم فن کانوکشن، برنامه پختی کاملا مشابه با سرخ کن های فیلیپس دارد.

سرخ کن سیلور کرست مالی و به صرفه

این سرخ کن بدون روغن سیلور کرست، 8 لیتری است و با توان 1600 وات توانایی پخت انواع مواد غذایی را دارد.

این محصول با توجه به کارایی فوق العاده و مخزن بزرگی که دارد، در مقایسه با سرخ کن های مشابه بسیار مالی و خرید آن به صرفه است. شما می توانید با حداقل بودجه ای که می توان برای یک سرخ کن بدون روغن در نظر گرفت این محصول را تهیه کنید.

چرا از فروشگاه مدرن کالا خرید کنیم؟

شما می توانید این محصولات را از فروشگاه های مدرن کالا، دیجی کالا، ایماز، ترب، با سلام و... تهیه کنید اما به علت رقابتی بودن لوازم خانگی متاسفانه محصولات تقلبی در بازار فراوان یافت می گردد. فروشگاه مدرن کالا مفتخر است که نمونه اصلی برند های بیم، یونی و سیلور کرست را ارائه میدهد. بعلاوه تمامی محصولات در فروشگاه مدرن کالا با گارانتی 18 ماهه به فروش میرسند به همین علت شما می توانید از اصالت کالا اطمینان داشته باشید.

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید به وسیله سایت مدرن کالا و یا با شماره های 09128240126 - 02144591158 با در در ارتباط باشید.

منبع: WWW.modernkala.shop

منبع: همشهری آنلاین

به "مقایسه غول های سرخ کن بدون روغن بیم، یونی و فیلیپس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه غول های سرخ کن بدون روغن بیم، یونی و فیلیپس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید