ردپای دختر تهرانی در قتل فجیع با پتک!

به گزارش وبلاگ طفره، پسر جوان وقتی شنید یکی از دوستانش با خواهرش دوست شده در ساختمان نیمه کاره با ضربه پتک آهنی به سر مرد جوان دست به قتل زد.

ردپای دختر تهرانی در قتل فجیع با پتک!

به گزارش گروه حوادث وبلاگ طفره از وبلاگ طفره، ساعت 4 بعد از ظهر دوشنبه 17 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 106 نامجو در جریان قتل مرد جوانی در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان نامجو قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند.

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد مرد جوانی روبرو شدند که با ضربه محکم پتک به سرش به قتل رسیده است و همین کافی تا بازپرس دشتبان همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق در صحنه جرم حضور پیدا کردند.

قتل با ضربات پتک

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که قربانی جنایت که مردی 38 ساله است در درگیری با کارگر ساختمان که جوان 29 ساله ای است با ضربات پتک به سرش به قتل رسیده است.

همین کافی بود تا ردیابی ها برای دستگیری عامل این جنایت ناموسی کلید زده گردد و کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی پیروز به شناسایی مخفیگاه قاتل در مخفیگاهش شدند.

تیم پلیسی پس از 2 ساعت از زمان قتل با ردیابی مفخیگاه قاتل در عملیاتی غافلگیرانه پای در مخفیگاه متهم گذاشتند و قاتل را که کانال کولر پنهان شده بود را دستگیر کردند.

قتل ناموسی

قاتل که جوان 29 ساله است به ماموران گفت: در ساختمان نیمه کاره کار می کردم و متوجه شده بودم که خواهرم با یکی از دوستانم که مرد 38 ساله است دوست شده و روز حادثه مقتول به محل کارم آمد و بیان کرد که با خواهرم دوست شده و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که در یک لحظه از روی عصبانیت با پتک آهنی ضربه محکمی به سر مقتول زدم و سپس پا به فرار گذاشتم.

وی اضافه کرد: عصبانیت و ناراحتی من به خاطر این بود که مقتول و خواهرم از دوستی من سو استفاده کردند و همین باعث درگیری مرگبار شد.

بنا بر این گزارش، متهم به دستور بازپرس دشتبان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "ردپای دختر تهرانی در قتل فجیع با پتک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای دختر تهرانی در قتل فجیع با پتک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید