ستاره تیم ملی زنان:حالم بد است و فقط افسوس می خورم

به گزارش وبلاگ طفره، مصدومیت ثنا صادقی در ملاقات نخست تیم ملی زنان برابر میانمار، برای او دردسرساز شده است.

ستاره تیم ملی زنان:حالم بد است و فقط افسوس می خورم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، بامداد روز یکشنبه 13 فروردین ماه بود که تیم ملی زنان ایران برای انجام مسابقات دور نخست مقدماتی المپیک راهی کشور میانمار شدند تا پس از انجام دو ملاقات رفت و برگشت برابر این کشور، مجوز صعود به دور بعدی مسابقات را دریافت نمایند.

ثنا صادقی ستاره ملی پوش تیم سپاهان که سال هاست از ارکان اصلی تیم ملی به شمار می رود و در اولین صعود تاریخ تیم ملی زنان به مسابقات جام ملت های آسیا نیز نقش موثری ایفا نموده بود، ازجمله ستاره هایی بود که مریم آزمون به درخشش او در این دو مسابقه امیدوار بود. چراکه صادقی در فصل گذشته بازی های درخشانی در خط هافبک سپاهان از خود نشان داد و نقش بسزایی در اولین نایب قهرمانی تاریخ طلایی پوشان در لیگ برتر زنان ایفا نموده بود.

اما حضور صادقی در این تورنمنت حساس تنها 10 دقیقه به طول انجامید و این ستاره در دقیقه 10 مسابقه اول برابر میانمار از ناحیه زانو با مصدومیت روبرو شد و زمین بازی را ترک کرد. اگرچه پیگیری خبرنگار ورزش سه در آن برهه از زمان نتیجه واضحی نداشت و مسئولینی که در اردوی تیم ملی در میانمار حضور داشتند اعلام کردند مصدومیت صادقی جدی نیست، اما غیبت او در ملاقات دوم، خلاف ادعای آن ها را ثابت کرد.

پایان حدود 2 ساعت قبل، اعضای تیم ملی زنان بعد از انجام دو ملاقات رفت و برگشت برابر میانمار و کسب نتیجه دلخواه به ایران بازگشتند، اما عکس منتشر شده از ثنا صادقی خبر از اوضاع نه چندان مطلوب او می دهد.

صادقی بلافاصله بعد از ورود به تهران در مصاحبه با خبرنگار ورزش سه گفت: هیچ چیز نمی دانم، اصلا نمی دانم چه بلایی سرم آمده، نمی دانم مصدومیتم جدی است یا نه، چون هنوز ام آر آی انجام ندادم و باید در ایران روند درمانم را دنبال کنم.

او ادامه داد: فقط باید بگویم که برای این تورنمنت انگیزه های زیادی داشتم و الان چند روز است که فقط افسوس می خورم، ناراحتم که چرا فقط 10 دقیقه در میدان حاضر بودم و از نظر روحی شرایط خوبی ندارم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره تیم ملی زنان:حالم بد است و فقط افسوس می خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تیم ملی زنان:حالم بد است و فقط افسوس می خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید