زمان بازی فولاد و پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش وبلاگ طفره، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی استادیوم غدیر اهواز برگزار می گردد.

زمان بازی فولاد و پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش وبلاگ طفره، حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی تیمش مقابل پرسپولیس در استادیوم غدیر برگزار می گردد، گفت: از آنجایی که پیش از این استادیوم غدیر را برای انجام رقابت های خانگی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی نموده بودیم، این بازی در غدیر انجام می گردد.

رضایی در ادامه گفت: امروز (سه شنبه) در این خصوص مذاکراتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و همچنین سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم و مقرر شد که با توجه به تعمیرات سیستم روشنایی استادیوم غدیر، این دیدار 2 ساعت زودتر و از ساعت 15 روز یکشنه 21 بهمن ماه همزمان با سایر بازی ها در دیگر استان ها برگزار گردد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد استادیوم اختصاصی این باشگاه نیز گفت: بخشی از روند تکمیل فضای خارجی این استادیوم که به جاده های دسترسی و پارکینگ آن مربوط می باشد توسط شهرداری اهواز در دست انجام است و با توجه به تکمیل نشدن آن امکان انتقال بازی ها در این مقطع زمانی امکانپذیر نیست.

به گزارش وبلاگ طفره، پیش از این قرار بود تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 روز یکشنبه 21 بهمن ماه به مصاف هم بروند که با توجه به تغییرات انجام شده این دیدار از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان بازی فولاد و پرسپولیس تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازی فولاد و پرسپولیس تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید