زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است

به گزارش وبلاگ طفره، ایلنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است.

زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است

مسلم شجاعی گفت: حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا به عنوان یکی از رویدادهای مهم دنیای همه ساله از سوی فعالان گردشگری سراسر دنیا مورد استقبال قرار می گیرد و معاونت گردشگری نیز همیشه در کوشش است تا با همکاری کانون اتومبیلرانی و دنیاگردی به عنوان مجری وزارت میراث فرهنگی، زمینه حضور بخش خصوصی صنعت گردشگری کشور شامل دفاتر خدمات مسافرتی و تشکل های تخصصی گردشگری را فراهم آورد.

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی اضافه نمود: از امروز فعالان گردشگری در قالب 16 شرکت تخصصی گردشگری در غرفه جمهوری اسلامی ایران در متراژی حدود 200 مترمربع حضور خواهند یافت تا با معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان به وسیله روش های مبتنی بر فناوری های نوین و نیز ارائه نمونه هایی از هنرهای سنتی، صنایع دستی و اجرای مراسم های آیینی و موسیقی های بومی و محلی ایران چهره امروزی و عمق تاریخ و تمدن میهنمان را به نمایش بگذارند.

او با اشاره به اینکه هر سال رویکردی تعیین از سوی رویداد فیتور اعلام می گردد، گفت: در چهل و چهارمین نمایشگاه فیتور اسپانیا 2024 رویکرد اینکه چگونه گردشگری می تواند در احیای سرزمین ها یاری کند، اعلام شده است. از این رو فعالین گردشگری کشورمان و بخش دولتی حاضر در کوشش هستند تا با سمت و سوی نشستهای B2B، ارائه اقلام تبلیغاتی و فعالیت های دو جانبه دستاوردهای کشورمان را حول رویکرد مذکور عرضه نمایند.

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ادامه داد: این نمایشگاه پیش درآمدی برای سازمان دنیای گردشگری است تا بتواند ارزیابی اولیه خود را از گردشگری بین المللی در سال 2024 ارائه کند. دنبال کردن سیاست های کلیدی و همکاری با اعضا با هدف تقویت فضای همکاری میان بخش خصوصی و دولتی در کشورهای عضو از مهمترین اهداف این سازمان از برگزاری رویداد های جانبی در حاشیه این نمایشگاه است.

شجاعی اظهار داشت: برگزاری نشست هایی با محور آنالیز نوآوری های انجام شده در حوزه آموزش با مشارکت شرکت Booking.com و آنالیز شرایط و مسائل گردشگری در قاره آمریکا از جمله رویدادهایی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می گردد.

با توجه به حضور هشت هزار و 500 شرکت نماینده از 131 کشور در قالب 755 غرفه دار در این رویداد و پیش بینی بیش از 86 هزار بازدید نماینده در متراژی حدود 66 هزار و 900 متر مربع، جمهوری اسلامی ایران اولین فرصت بین المللی خود را برای معرفی ظرفیت های گردشگری کشور در سال 2024 در اختیار دارد.

منبع: همگردی

به "زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید