سرمربی نود ارومیه: کار ما در لیگ یک حتی برای بقا سخت است، مسوولان تیم را رها نموده اند

به گزارش وبلاگ طفره، وحید بیاتلو می گوید با حمایت مالی می تواند تیمش مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

سرمربی نود ارومیه: کار ما در لیگ یک حتی برای بقا سخت است، مسوولان تیم را رها نموده اند

وحید بیاتلو، سرمربی تیم نود ارومیه در گفت وگو با وبلاگ طفره، درباره تساوی تیمش مقابل تیم مس کرمان در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک گفت: تیم مس کرمان به لحاظ سخت افزاری، کادر فنی و بازیکن از ما قدرتمندتر است. ما یک تیم تازه تاسیس هستیم که بعد از یک ماه از آغاز لیگ یک وارد این رقابت ها شدیم. کار سختی مقابل این تیم داشتیم ولی مس کرمان را خوب بررسی نموده بودیم و بازیکن های خوب شان را زیر نظر داشتیم و راه ها را بسته بودیم. در کارهای دفاعی خیلی خوب بودیم و توانستیم که یک امتیاز از این مسابقه بگیریم.

او ادامه داد: فوتبال یک پروسه زمان بر است. ما زمان کافی برای هماهنگ شدن و تمرین نداشتیم. وگرنه می توانستیم سه بازی که داشتیم را با پیروزی پشت سر بگذاریم. دربازی قبل هم چند موقعیت نزدیک به گل داشتیم ولی چون در فاز حمله قوی نبودیم، نتوانستیم فرصت های مان را به گل تبدیل کنیم. یکی دو موقعیت هم تیم مس کرمان داشت که دروازه بان تیم مان توانست آن ها را دفع کند.

بیاتلو در پاسخ به این سوال که نتیجه مساوی راضی نماینده بود؟ گفت: بله ما برای یک امتیاز آمده بودیم. نیم نگاهی هم به سه امتیاز داشتیم ولی درنهایت به هدف مان رسیدیم. فکر می کنم با توجه به شرایطی که داریم این نتیجه راضی نماینده بود.

سرمربی تیم نود ارومیه در مورد عملکرد داوری و اخراج اشتباه بازیکن تیم نود ارومیه گفت: بالاخره اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد. داور بازی به شماره 90 ما اخطار داده است. در نیمه دوم بازیکن شماره 10 تیم ما با او تعویض می گردد و داور فکر می نماید که بازیکن شماره 10 تیم ما دو کارته است و او را از زمین بازی اخراج می نماید در صورتی که نمی داند مهاجم اول تیم ما تعویض گردیده بود. من نمی دانم این آقایانی که اینقدر هزینه کردند و بازیکنان میلیاردی آورده اند چرا کارهای شان را با این صحبت ها توجیه می نمایند؟ در کل داوری عملکرد خوبی داشت فقط فشار هوادارن کرمانی در استادیوم موجب شد تا در بعضی از صحنه ها به نفع مس سوت بزند. ولی بازی صحنه خاصی نداشت تا داور در بازی تصمیم تاثیر خاصی داشته باشد.

وحید بیاتلو درباره شرایط تیم نود ارومیه تا این جای کار گفت: من چهار بازی است سرمربی گری تیم نود را قبول نموده ام. شب بازی گل گهر تیم را تحویل گرفته ایم و روز بعدش با این تیم بازی کردیم. ما در آن بازی تا دقیقه 60 مساوی بودیم ولی بازیکنان چون شب گذشته به تیم ملحق شدند و فردایش با تیم قراداد بستند و وارد زمین شدند، عملا نمی توان بازی با گل گهر را به حساب آورد. ما سه بازی دیگر هم انجام دادیم که دوتای آن بیرون از خانه بوده است با دو تیم ریشه دار فوتبال ایران یعنی شهرداری تبریز و مس کرمان. تیم اکسین البرزهم که به نظر من اگر در لیگ برتر بود جزو پنج تیم اول بود. در نهایت ما سه امتیاز از سه بازی سخت داشتیم. در لیگ یک شما باید امکانات لازم را برای بقا داشته باشید. منبع مالی تیم ما تعیین نیست. مسوولان ارومیه هم تیم ما را حمایت نمی نمایند. مسوولان تیم را رها کردند. کار ما در لیگ یک حتی برای بقا بسیار سخت است.

او ادامه داد: در باشگاه ما هیچ ساختاری نداریم. بقیه تیم های لیگ یکی یک منبع مالی و یک اسپانسر مالی دارند. در ادامه راه این مساله بسیار اهمیت دارد. در مسائل فنی ما مشکل خاصی نداریم. مس کرمان در خانه خود با ما مساوی کرد و اکسین هم که بازی قبل در خانه شهرداری ماهشهر پیروز گردیده بود با تیم ما مساوی کرد. بازیکنان ما شایستگی خودشان را نشان دادند و شایسته تقدیر هستند. در ادامه را اگر از این تیم حمایت گردد و با کسب یک، دو پیروزی در بازی های آینده، ما می توانیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. با شرایط اقتصادی موجود بیش تر از دو ماه نمی توان این بازیکنان را نگه داشت. اگر منبع مالی تیم جور نگردد ما برای انجام بازی های آینده به مشکل می خوریم. ما اگر بخواهیم مسائل مان را بگوییم حدود 10 صفحه می گردد. امیدواریم که مسائل باشگاه در آینده رفع بگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی نود ارومیه: کار ما در لیگ یک حتی برای بقا سخت است، مسوولان تیم را رها نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نود ارومیه: کار ما در لیگ یک حتی برای بقا سخت است، مسوولان تیم را رها نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید