سری شیائومی 12T احتمالاً هفته آینده به صورت جهانی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ طفره، گوشی های هوشمند شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو مدت هاست که در خبرهای دنیای تکنولوژی دیده می شوند و شایعات زیادی در خصوص مشخصات فنی آن ها مطرح شده است. هواداران شیائومی بی صبرانه منتظر اعلام تاریخ رسمی معرفی این گوشی ها از سوی این شرکت هستند. به همین دلیل و پیش از اعلام شرکت شیائومی، افشاگری به نام Abhishek Yadav فاش نموده که سری شیائومی 12T ممکن است هفته آینده همراه با تبلت ردمی پد و ردمی بادز 4 پرو به صورت جهانی عرضه شوند.

سری شیائومی 12T احتمالاً هفته آینده به صورت جهانی عرضه می گردد

شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو

طبق نوترین اطلاعات منتشر شده از سوی منابع معتبر خبری، گوشی شیائومی 12T پرو مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت و تراکم پیکسلی 391 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. قلب تپنده این گوشی هوشمند را ظاهراً پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برعهده دارد. این چیپست که از نظر قدرت پردازشی و هم از نظر پایداری، عملکرد بهبودیافته تری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد، به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است.

آن طور که به نظر می رسد در کنار این پردازنده کاربران می توانند از بین 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 دست به انتخاب بزنند. گفته می گردد که سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود. شیائومی در قاب پشتی این گوشی هوشمند قدرتمند یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه نموده که سنسور اصلی آن دوربین 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ خواهد بود.

باید اشاره کنیم سنسور مذکور که همراه با گوشی نو موتورولا X30 پرو اخیراً معرفی شده، با ادغام 16 در یک پیکسل ها قادر به ثبت عکس هایی با دقت 12.5 مگاپیکسلی است. این دوربین بعلاوه می تواند عکس های 200 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی را نیز ثبت کند. در کنار این سنسور قدرتمند، اختمالاً یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز به انجام وظیفه می پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند شیائومی حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

شیائومی به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 120 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. آبی، مشکی و نقره ای از جمله رنگ های قابل عرضه این گوشی هوشمند به شمار می رود.

دیگر گوشی این سری یعنی شیائومی 12T، طبق شنیده ها از یک نمایشگر 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی و پشتیبانی از قابلیت HDR10+، رزولوشن 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی 395 ppi عرضه می گردد. انتظار می رود که پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند به انجام وظیفه بپردازد و بعلاوه در کنار آن احتمالاً شاهد 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خواهیم بود.

سنسور اصلی سیستم دوربین سه گانه این گوشی، دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود و انتظار می رود با باتری به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ردمی پد و ردمی بادز 4 پرو

شایعات حاکی از آن است که تبلت ردمی پد نیز هفته آینده روانه بازارهای جهانی خواهد شد. تصویری که اخیراً از این محصول نو فاش شده، نشان می دهد که ردمی پد با دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلاش به کاربران معرفی می گردد. نمایشگر این تبلت 11 اینچ میزان دارد و از رزولوشن 2K پشتیبانی می نماید. بعلاوه ردمی از تراشه نو MT8781 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این تبلت استفاده می نماید و باتری 7800 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی شارژ می گردد.

در نهایت باید به ردمی بادز 4 پرو اشاره کنیم که حدودا 4 ماه قبل روانه بازار چین شده و هفته آینده نیز در اختیار کاربران بازارهای جهانی قرار می گیرد. این محصول نو مجهز به درایور دینامیک 10 میلی متری است و حذف نویز 35 دسی بل را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه خواهد نمود. ردمی بادز 4 پرو با وعده شارژدهی 36 ساعته البته به یاری کیس شارژرش به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری شیائومی 12T احتمالاً هفته آینده به صورت جهانی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی 12T احتمالاً هفته آینده به صورت جهانی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید