سقوط مرگبار صخره بر روی قایق گردشگران

به گزارش وبلاگ طفره، سقوط صخره ای بزرگ بر روی چندین قایق توریستی دریاچه فرناس #برزیل، دست کم جان 10 #جهانگرد را گرفت.

سقوط مرگبار صخره بر روی قایق گردشگران

به گزارش دنیای سفر به نقل از یورونیوز؛ این حادثه روز شنبه هشتم ژانویه در دریاچه فرناس برزیل و پس از آن رخ داد که تکه ای از صخره حاشیه دریاچه به طرز عجیبی از آن جدا و بر روی قایق گردشگران سقوط کرد.

امدادگران دلیل اصلی حادثه را بارش های شدید چند روز اخیر در جنوب غربی برزیل و تسهیل پدیده سنگ لغزش در این دریاچه جهانگردی می دانند.

تصاویری که به وسیله جهانگرد ها و سرنشینان قایق های دیگر لحظاتی قبل و بعد از این حادثه را ثبت نموده نشان می دهد چگونه لذت قایق سواری در این دریاچه دیدنی در عرض چند ثانیه به کابوسی مرگبار تبدیل می گردد.

سرنشینان کم اقبال قایق های آسیب دیده، زیر آوار صخره جان باختند و همراهان دیگرشان وحشتناک ترین صحنه زندگی شان را تجربه کردند.

طبق گزارش های اولیه همگی قربانیان این حادثه برزیلی و بین 14 تا 68 سال سن داشتند. در این حادثه مرگبار بیش از 30 نفر مجروح و چندین نفر هم ناپدید شده اند. 9 نفر از مجروحان حادثه همچنان در بیمارستان بستری هستند.

ژائیربولسونارو، رییس جمهور برزیل با انتشار ویدیوهایی از زمان حادثه در شبکه های اجتماعی ضمن تقدیر از کوشش نیروهای امداد از این فاجعه ابراز تاسف نموده است.

منبع: دنیای سفر

به "سقوط مرگبار صخره بر روی قایق گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مرگبار صخره بر روی قایق گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید