سه هزار و 500 توریست سلامت در مشهد خدمات چشم پزشکی دریافت کردند

به گزارش وبلاگ طفره، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از سه هزار و 500 توریست سلامت در نیمه اول سال جاری، از خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی در مراکز درمانی مشهد برخوردار شدند.

سه هزار و 500 توریست سلامت در مشهد خدمات چشم پزشکی دریافت کردند

شاپور بدیعی روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) اضافه کرد: با توجه به اینکه بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیا دارای تجهیزات لازم و استادان برجسته در رشته چشم پزشکی است، کوشش می گردد که این مراجعان به بیمارستانهای دانشگاهی مراجعه نمایند تا از خدمات با کیفیت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: بعلاوه در راستای خدمات رسانی به گردشگران سلامت 11 تخت به ارزش یک میلیارد و صد میلیون تومان در بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیاء مشهد به بهره برداری رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) روند خدمات رسانی به بیماران به ویژه در حوزه گردشگری سلامت را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید مسائل مربوط به افزایش نیروی متخصص چشم پزشکی، فرآایندهای نظام پرداخت گردشگری و ثبت سامانه آنالیز و پایش شد.

بیمارستان خاتم الانبیا (ص) مشهد زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان چشم پزشکی در شمال شرق کشور به شمار می رود.

وبلاگ طفره خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سه هزار و 500 توریست سلامت در مشهد خدمات چشم پزشکی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هزار و 500 توریست سلامت در مشهد خدمات چشم پزشکی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید