شارژ فوق سریع گلکسی S20 اولترا واقعا فوق سریع است!

به گزارش وبلاگ طفره، گلکسی S20 اولترا که پرچم دار اصلی سامسونگ برای نیمه اول سال 2020 به شمار می آید، به صورت پیش فرض به سیستم شارژ فوق سریع مجهز است و درون جعبه آن نیز یک شارژر متناسب با این ویژگی قرار داده شده. اما این شارژر در عمل چقدر سرعت دارد و چه مدت طول می کشد تا باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی را شارژ کند؟

شارژ فوق سریع گلکسی S20 اولترا واقعا فوق سریع است!

در تستی که توسط وب سایت Phone Arena صورت گرفته است، علاوه بر شارژر موجود درون جعبه گلکسی S20 اولترا از یک شارژر فوق سریع دیگر نیز استفاده شده است که در ادامه به نتایج تست هر دو شارژ می پردازیم.

آداپتور موجود در جعبه گلکسی S20 اولترا از نوع 25 واتی است و از درگاه USB-C برای اتصال به کابل شارژر استفاده می نماید. این کابل در هر دو سوی خود به USB-C متصل است. نتایج تست صورت گرفته با استفاده از این شارژر به صورت زیر است:

  • 15 دقیقه شارژ: 32 درصد
  • 30 دقیقه شارژ: 62 درصد
  • 45 دقیقه شارژ: 89 درصد
  • 59 دقیقه شارژ: 100 درصد

همان طور که مشاهده می کنید، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی S20 اولترا در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ می گردد که بسیار قابل توجه است.

قطعا استفاده از آداپتور موجود در جعبه گوشی برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود، اما اگر می خواهید از نهایت ظرفیت گوشی بهره ببرید، می توانید از شارژرهای 45 واتی سامسونگ که به صورت جداگانه به فروش می رسند نیز بهره ببرید. این آداپتور که نسبت به آداپتور اصلی گوشی ابعاد بزرگتری دارد، به کابل ضخیم تری مجهز است که شرایط را برای شارژ فوق سریع فراهم می نماید. در ادامه نتایج تست صورت گرفته با استفاده از شارژر 45 واتی را مشاهده خواهید کرد:

  • 15 دقیقه شارژ: 37 درصد
  • 30 دقیقه شارژ: 70 درصد
  • 45 دقیقه شارژ: 92 درصد
  • 59 دقیقه شارژ: 100 درصد

همان طور که مشاهده می کنید، هر چه مدت زمان افزایش می یابد و به شارژ کامل نزدیک تر می شویم از اختلاف سرعت بین شارژرهای 25 واتی و 45 واتی سامسونگ کاسته می گردد که دلیل آن محافظت از باتری است. در نهایت، هر دو آداپتور در یک بازه معین که همان 59 دقیقه است، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی S20 اولترا را به طور کامل شارژ می نمایند.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شارژ فوق سریع گلکسی S20 اولترا واقعا فوق سریع است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ فوق سریع گلکسی S20 اولترا واقعا فوق سریع است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید