عجیب ترین هتل های دنیا کدام است؟

به گزارش وبلاگ طفره، حتما می توانید اتاقی را تصور کنید که با پوست گوزن شمالی و کیسه خواب های حرارتی در بالای تخت یخی مهمانان را گرم و دنج نگه می دارد. این اقامتگاه ها از منابع طبیعی محلی استفاده می نمایند.

عجیب ترین هتل های دنیا کدام است؟

استراحتگاه های سبز از معماری سازگار با محیط زیست استفاده می نماید. اگرچه بسیاری از مردم در گذشته مشتاق گذراندن تعطیلات خود در بعضی از سازه های زیست محیطی نبودند، اما اخیرا با نسیم جنبش سبز که حتی به مکان های دورافتاده نیز رسیده، این دیدگاه تغییر نموده است. در ادامه با وبلاگ طفره همراه باشید تا 5 مورد از عجیب ترین اقامتگاه های بوم گردی دنیا را به شما معرفی می کنیم.

هتل کوه جادویی

این هتل عجیب و زیبا در منطقه حفاظت شده طبیعی در جنوب شیلی واقع شده است. نام هتل از کتابی مربوط به داستان کوه جادویی الهام گرفته شده است که قدرت های ماوراء طبیعی برای برآورده کردن آرزوها دارد. این هتل شبیه یک دریچه آتشفشانی به نظر می رسد و انگار آب از دیواره های سنگی و پنجره ها بیرون می ریزد. این تنها هتل چهار ستاره شیلی با تمام امکانات مدرن است و مطمئنا با موقعیت منحصربه فرد و زیبایی محیطی خود بازدیدکنندگان را شگفت زده خواهد نمود.

هتل جنگلی سوئد یکی از عجیب ترین اقامتگاه های بوم گردی دنیا

تصویر زیر که از بیرون شبیه غارهای انسان های اولیه است، در واقع یک استراحتگاه در سوئد است. دوازده کلبه در کنار دریاچه قرار دارند. هر کلبه دو تخت دارد. در این کلبه های کوچک برق وجود ندارد، اما یک شومینه اتاق شما را روشن می نماید و شما را گرم نگه می دارد. اگر در پی تفریح و ماجراجویی هستید، هتل جنگلی سوئد برترین مکان سازگار با محیط زیست برای شماست.

باغ حوا

این بهشت زیست محیطی، باغ حوا نام دارد. این مرکز صبحانه ارگانیک در غرب تگزاس واقع شده است. برای ساخت این استراحتگاه چند رنگ، از یک ماده بسیار عایق و غیر سمی به نام کاغذ کریت استفاده شده است. کاغذ کریت در واقع مخلوطی از کاغذ بازیافتی و سیمان است. در این مکان ترکیبی از هنر، معماری و بوم شناسی با چیدمان استراحتگاه نشان داده شده است.

هتل یخی سوئد

هتل یخی در شمال سوئد، بزرگ ترین هتل ساخته شده از برف در دنیا است. هر سال به میزان زیادی یخ شفاف یا آب یخ زده رودخانه برای ساخت این هتل احتیاج است. دمای داخل اتاق بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد زیر صفر حفظ می گردد. پوست گوزن شمالی و کیسه خواب های حرارتی در بالای تخت یخی مهمانان را گرم و دنج نگه می دارد.

هتل در سکوهای نفتی

معماران موریس یک سکوی نفتی متروکه را به یک هتل مجلل سازگار با محیط زیست تبدیل نموده اند. این اقامتگاه بوم گردی که به هتل ریگ معروف است، در وسط خلیج مکزیک واقع شده است. معماران قصد دارند حدود 300 اتاق روی عرشه با تمام امکانات مدرن بسازند. بعلاوه قرار است یک منبع تجدیدپذیر برای تامین انرژی سبز در کشتی نصب گردد. اگر به جاذبه های گردشگری علاقه دارید، زیباترین شهرهای گرجستان را با هم ببینیم.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری خنک ترین شهرهای ایران در تابستان کجاست؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "عجیب ترین هتل های دنیا کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین هتل های دنیا کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید