فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز های 12 و 13 فروردین

به گزارش وبلاگ طفره، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت 7 صبح الی 18 و 18 الی 4 صبح در ایام ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز های 12 و 13 فروردین

به گزارش مهر، شادی مالکی، در شرح فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در روز های 12 و 13 فروردین ماه گفت: در این ایام مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی و پنج مرکز سراج، خاوران، شهدای زمان آباد، بعثت و فداییان اسلام از ساعت 8 الی 14 فعال هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران در شرح تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و نحوه فعالیت آن ها از 14 فروردین ماه اضافه نمود: شهر تهران از بضاعت 56 خط معاینه فنی مختص خودرو های سبک در 17 مرکز ثابت و هفت واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح منطقه ها شهرداری تهران برخوردار است. مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی، مرکز شهید آبشناسان در دو شیفت کاری از ساعت 7 صبح الی 18 و 18 الی 4 صبح و سایر مراکز از ساعت 7 الی 18 فعال هستند.

وی اظهار کرد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز های تعطیل حتماً جهت اطمینان از آخرین شرایط کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه نمایند.

مالکی در مورد ادامه فعالیت دو مرکز پس از افطار در ماه مبارک رمضان توضیح داد: در ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال روزه داران عزیز و استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار این ستاد نسبت به افزایش ساعت کاری مرکز شهید آبشناسان و شبانه روزی کردن مرکز بیهقی اقدام نموده است. در ضمنً با توجه به فعالیت این دو مرکز، در زمان افطار از مراجعین به آن مراکز در این زمان پذیرایی می شود.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی شهر تهران اعلام نمود: بنا بر درخواست شهروندان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت صف از هشتم فروردین ماه دو واحد سیار هنگام نیز به مراکز صرفاً اینترنتی اضافه نموده شد. در حال حاضر پذیرش در 9 مرکز معاینه فنی شهر تهران صرفاً اینترنتی انجام می شود. مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج و دماوند و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره 4) و هنگام (شماره 8) تنها با مشخص وقت قبلی به وسیله نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکان پذیر است. البته تاکید می شود بجز نه مرکز صدرالاشاره مراجعه به صورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی به سایر مراکز امکان پذیر است.

منبع: فرارو

به "فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز های 12 و 13 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز های 12 و 13 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید