خودرو

تصاویر، میتسوبیشی با لباس رنو در بازار ایران

یک سال و نیم پس از آنکه میتسوبیشی ASX به نسخه ای از رنو کپچر تبدیل شد، این خودروساز ژاپنی این مدل را برای مطابقت با کپچر 2024 به روزرسانی نموده است. این شاسی بلند ساب کامپکت به جز لوگوی میتسوبیشی، هیچ تفاوتی با رنو کپچر ندارد.

6 اردیبهشت 1403

نام این شاسی بلند نو ژاپنی ایرانی است ، عکس

نیسان اولین تیزر رسمی جدیدترین مدل قشقایی را منتشر و بعضی از به روز رسانی های بیرونی و داخلی را فاش کرد. فیس لیفت این شاسی بلند کامپکت در تاریخ 17 آوریل در اروپا به نمایش درخواهد آمد و در ماه های آینده به سایر بازارها وارد خواهد شد.

22 فروردین 1403

11 چیزی که هرگز نباید با صابون بشویید

یکی از موادی که در تمیزکاری استفاده می گردد صابون است. اما استفاده از صابون برای تمیز کردن همه وسایل مناسب نیست و حتی در بعضی موارد می تواند باعث آسیب به آن ها گردد. در این مقاله وسایلی که نباید با صابون تمیز شوند را آنالیز می کنیم.

19 فروردین 1403

تعطیلی کاخ های مرمر و رامسر و چند موزه دیگر در 13 فروردین

بنا بر اعلام گروه موزه های دفینه، تمام موزه های زیرمجموعه این گروه در سیزدهم فروردین ماه برابر با 21 ماه رمضان و همزمان با شهادت امام علی (ع) تعطیل هستند. فعالیت این مجموعه از روز 14 فروردین از سرگرفته می شود.

12 فروردین 1403

عکس ، بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا

Felo اولین برند موتورسیکلت تایلند در بازارهای دنیای است. این شرکت در هفته ای که گذشت، در چهل وپنجمین نمایشگاه بین المللی موتور بانکوک، از موتورسیکلت TOOZ رونمایی کرد. Felo TOOZ بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا است که حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و برد 720 کیلومتر...

11 فروردین 1403

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده اند.

27 اسفند 1402

چالش شکستن شیشه جلوی سایبرتراک

سایبرتراک وانت غول پیکر تسلا با طراحی منحصر به فرد توجه زیادی در فضای مجازی به خود جلب کرده است و هر روز واکنشی مثبت یا منفی به آن وایرال می شود.

15 اسفند 1402

انواع سیم و کابل برق چه کاربردی دارند؟

انواع سیم و کابل برق از جمله تجهیزات مهم برای سیستم الکتریکی ساختمان هستند. اگر در حال سیم کشی نو هستید انتخاب سیم یا کابل مناسب نیمی از کار است.

14 اسفند 1402

سفر به عمان با تور مسقط

در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا همه چیز را درباره تور مسقط عمان از ایران بدانید.

8 اسفند 1402

لوکس ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی ، عکس

مرسدس برای اولین بار برنامه های خود را برای مدل های فوق لوکس برند Mythos در می 2022 گفت، اما از آن موقع تا به امروز هیچ خبری از آن منتشر نشده است. در سند مالی سال 2023، ستاره سه پر همان تصویر تیزر را تغییر داد تا اعلام کند اولین مدل آن در سال 2025 عرضه خواهد شد.

6 اسفند 1402

بازگشت آئودی به ایران؟ ، عکس

برند آلمانی آئودی قرار است با مدل Q4 E-Tron وارد بازار ایران شود. این خودروی برقی به تازگی وارد کشور شده و احتمالا تا هفته دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

4 اسفند 1402

رقیب پژو 207 به بازار می آید، عکس

اولین شرایط فروش BAC X3 PRO از سوی خودروسازان بم اعلام شد.

2 اسفند 1402

تضمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما در شرکت کفساب پلاس

بسیاری از افراد برای انجام کارهای ساختمانی خود در پی این هستند تا یک شرکت معتبر پیدا نمایند. زیرا همه شرکت هایی که کارهای ساختمانی مانند: نماشویی، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نقاشی نمای ساختمان بدون داربست را انجام می دهند. چون افراد ماهری را در اختیار...

19 بهمن 1402

دلیل روشن شدن چراغ چک

خرابی سنسور اکسیژن، ایراد در مبدل کاتالیستی، مشکل در سنسور جریان هوا، مشکل در شمع ها و وایرها، مسائل کوئل، خرابی باتری، مشکل در سیستم چرخش گاز اگزوز، خرابی ترموستات، مسائل انژکتور سوخت، نصب کردن دزدگیر و نشتی خلأ، 11 دلیل روشن شدن چراغ چک خودرو هستند؛...

15 بهمن 1402

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید ، بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

سروش دیزل مبنا در نمایشگاه خودرو تهران قرار است از رنو کولیوس نو در بازار خودرو کشور رونمایی کند. این خودرو که محصول مشترک رنو، Samsung و جیلی در بازار کره جنوبی است با نام Renault Samsung QM6 شناخته می شود. QM6 سروش دیزل مبنا، دومین فیس لیفت رنو کولیوس در کشور کره جنوبی...

9 بهمن 1402

ایرانی ها چقدر قد بلند هستند؟ ، چه چیزی قد یک انسان را تعیین می کند؟

انسانها در سراسر زمین، قدهای مختلفی دارند؛ اما سوالی که مطرح است این است که چرا برخی از افراد قد کوتاهی دارند و برخی دیگر مثل بازیکنان بسکتبال، قد بلند هستند؟

7 بهمن 1402

پلی استیشن در دسامبر 2023 به رکورد 123 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، پلی استیشن در ماه دسامبر سال 2023 میلادی به رکورد 123 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است

23 دی 1402

محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 در خبرنگاران

در بازار گوشی های هوشمند میان رده، نام پوکو F5 که یکی از میان رده های بسیار قدرتمند شیائومی است، زیاد میان کاربران شنیده می شوند. این گوشی هوشمند مجذوب کننده از ویژگی های بسیار خوبی بهره می برد که به لطف آن ها می تواند نیازهای کاربران نسبتا حرفه ای را رفع...

16 دی 1402

تاثیر باطری ضعیف بر خودرو و دلایل اصلی ضعیف شدن باتری

عمر باتری خودرو معمولا کمتر از آن چیزی است که انتظار داریم؛ خصوصا در خودروهای جدیدتر که خیلی زود ضعیف می شوند. اصلی ترین تاثیر باطری ضعیف بر خودرو بروز مسائل الکتریکی در خودرو است که شرایط آزاردهنده ای ایجاد می نماید.

9 دی 1402

تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا لو رفت

زومیت نوشت: سری گلکسی S24 احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد و تا به امروز تقریباً همه چیز درباره گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده است.

30 آذر 1402
تعداد: (181)