تصاویر، میتسوبیشی با لباس رنو در بازار ایران

به گزارش وبلاگ طفره، یک سال و نیم پس از آنکه میتسوبیشی ASX به نسخه ای از رنو کپچر تبدیل شد، این خودروساز ژاپنی این مدل را برای مطابقت با کپچر 2024 به روزرسانی نموده است. این شاسی بلند ساب کامپکت به جز لوگوی میتسوبیشی، هیچ تفاوتی با رنو کپچر ندارد.

تصاویر، میتسوبیشی با لباس رنو در بازار ایران

امیرمسعود عابدین: نسل اول میتسوبیشی ASX در بازار ایران حضور داشت؛ اما این خودروی ژاپنی با وجود کیفیت بسیار بالا و استهلاک بسیار پایین نتوانست در رقابت با کره ای ها پیروز گردد و متأسفانه با استقبال ضعیف ایرانیان روبه رو شد.

به گزارش وبلاگ طفره ، عکس های تازهترین مدل ASX اولین بار به وسیله میتسوبیشی موتورز هلند به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است.

در این خودرو هم مانند رنو کپچر، مهم ترین تغییرات ظاهری در قسمت جلو ایجاد شده است. جلوپنجره ASX به طور قابل توجهی با کپچر فرق دارد. وجود نام میتسوبیشی و سپر پایینی مشکی، بارزترین تغییر ایجاد شده در قسمت عقب هستند.

کابین مدل تازه ASX نشان میتسوبیشی و بعضی گرافیک های تازه را دریافت نموده است. این خودرو از همان صفحه نمایش 10.4 اینچی اطلاعات و تفریح کپچر در کنار یک صفحه نمایش کیلومترشمار 7 اینچی استفاده می نماید.

از ویژگی های استاندارد کلیدی می توان به اپل کارپلی و اندروید اتو و حفظ خودرو در بین خطوط و... اشاره نمود. نسخه های منتخب نیز دارای گارانتی 8ساله هستند.

وب سایت هلندی میتسوبیشی فاش می نماید که این مدل با یک موتور 1.0 لیتری توربو سه سیلندر پایه با قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متری عرضه خواهد شد. پیشرانه 1.3 لیتری DI-T هیبریدی ملایم هم ارائه می گردد که 138 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را به وسیله گیربکس شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل می نماید این پیشرانه با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دارای 158 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است. میتسوبیشی بعلاوه یک موتور هیبریدی 1.6 لیتری با دو موتور الکتریکی و یک باتری 1.2 کیلووات ساعتی با 143 اسب بخار قدرت را عرضه می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ طفره مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر، میتسوبیشی با لباس رنو در بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، میتسوبیشی با لباس رنو در بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید