عکس ، بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا

به گزارش وبلاگ طفره، Felo اولین برند موتورسیکلت تایلند در بازارهای دنیای است. این شرکت در هفته ای که گذشت، در چهل وپنجمین نمایشگاه بین المللی موتور بانکوک، از موتورسیکلت TOOZ رونمایی کرد. Felo TOOZ بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا است که حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و برد 720 کیلومتر دارد.

عکس ، بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا

به گزارش وبلاگ طفره ، بزرگ ترین ویژگی TOOZ این است که در بالاترین سطح با گوشی و درنتیجه با زندگی راننده، ارتباط برقرار می نماید. به این ترتیب، می توان در نمایشگر 12 اینچی این موتورسیکلت محتوای چند رسانه ای پخش کرد و از سیستم صوتی فراگیر شش کاناله آن لذت برد.

به نقل از دیجیاتو، نمایشگر بزرگ این موتورسیکلت یک سیستم جهت یابی نیز محسوب می گردد. TOOZ به یک سیستم دوربین 360 درجه مجهز است، اما تعیین نیست که تصاویر آن دقیقاً چگونه به نمایش درمی آید.

بزرگ ترین موتورسیکلت برقی جهان به یک سیستم نظارت فشار تایر، ABS و سیستم کنترل کشش نیز مجهز است. احتمالاً تا زمان عرضه این وسیله نقلیه به بازار، قابلیت های بیشتری نیز به آن اضافه می گردد.

هدف این موتورسیکلت این است که راننده هنگام سواری بتواند به راحتی و بدون وقفه زندگی دیجیتال خود را ادامه دهد. انتظار می رود بسیاری از این ویژگی ها در مدل های آینده Felo و برند مرتبط با آن، RAPID، ارائه شوند.

موتورسیکلت برقی TOOZ از فناوری شارژ TYPE2 استفاده می نماید که می تواند در 20 دقیقه شارژ باتری را از 20 درصد به 80 درصد برساند. خریداران این موتورسیکلت می توانند یک جعبه خنک نماینده 8 لیتری نیز سفارش دهند که در محفظه بار قرار می گیرد.

مانند بسیاری از خودروها و موتورسیکلت های برقی امروزی، سرنشینان TOOZ نیز می توانند دستگاه های برقی خود را با این وسیله نقلیه شارژ نمایند. TOOZ بعلاوه مجهز به فناوری V2L است که اجازه می دهد از باتری ها به عنوان یک منبع برق برای مصارف خانگی استفاده گردد. ظرفیت باتری این موتورسیکلت تعیین نیست، اما با توجه به این توصیفات، تعییناً باتری بسیار بزرگی دارد.

برندهای Felo و RAPID متعلق به کمپانی نوظهور Smartech هستند که در بخش وسایل نقلیه برقی تایلند فعال است. تایلند یکی از بزرگ ترین بازارهای موتورسیکلت جهان را دارد و بسیاری از برندهای مطرح جهانی در این کشور خط فراوری دارند. اما این کشور پیش از این هیچ گاه یک برند داخلی قابل توجه نداشته است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بزرگ ترین موتورسیکلت برقی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید