فوتبال دنیا، مک کارتی در آستانه قبول سرمربیگری ایرلند

به گزارش وبلاگ طفره، فوتبال دنیا - میک مک کارتی در یک قدمی پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایرلند است. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، مک کارتی در آستانه قبول سرمربیگری ایرلند

به گزارش وبلاگ طفره، پس از اینکه روز چهارشنبه گذشته، اتحادیه فوتبال ایرلند با انتشار بیانیه ای رسمی اظهار داشت مارتین اونیل و دستیارش یعنی روی کین از سمت خود در تیم ملی فوتبال ایرلند استعفا نموده اند و قراردادشان به صورت توافق دو جانبه فسخ شده، از نام هایی همچون کارلوس کی روش و سم آلاردایس به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایرلند یاد شد.

اکنون نشریه سان ایرلند اطلاع داد که میک مک کارتی در آستانه قبول سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایرلند با دستمزد سالیانه یک میلیون پوند است. این مربی 59 ساله که متولد انگلیس است، اما از آنجایی که پدرش ایرلندی بود، در رده ملی برای تیم ملی فوتبال ایرلند بازی کرد. همچنین قرار است رابی کین، مهاجم سرشناس ایرلندی ها به عنوان دستیار، مک کارتی را در این پست همراهی کند.

طبق گزارش سان، انتظار می رود اتحایه فوتبال ایرلند، میک مک کارتی را فردا (یکشنبه) به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کند، این در حالی است که مذاکرات بین طرفین روز گذشته (جمعه) در شهر لندن اجرا شده است. مک کارتی تا یورو 2020 راهنمایی ایرلند را برعهده خواهد داشت و در قرارداد وی بندی برای تمدید قراردادش تا جام جهانی 2022 گنجانده خواهد شد.

مک کارتی که سابقه راهنمایی تیم های باشگاهی میلوال، ساندرلند، ولورهمپتون و ایپسوئیچ تاون را در کارنامه اش دارد، بین سال های 1996 تا 2002 راهنمایی تیم ملی فوتبال ایرلند را برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، مک کارتی در آستانه قبول سرمربیگری ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مک کارتی در آستانه قبول سرمربیگری ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید