قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا

به گزارش وبلاگ طفره، چاقوی چرخشی یا چاقوی پروانه ای نوعی از چاقوی جیبی تاشو می باشد که دسته آن از دو بخش مجزا و هم مقدار فراوری شده است و تیغه این چاقو میان دو بخش دسته پنهان شده است. قبل از آنالیز قیمت چاقو پروانه دیجی کالا بهتر است با بعضی از ویژگی های این چاقو آشنا شوید. بعلاوه شما می توانید به وسیله شماره های درج شده در قسمت زیر با کارشناسان آریا استورز تماس گرفته و این محصول را بخرید.

قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا

02166433168 - 09010612151

پیشنهاد ویژه: عده زیادی از افراد به دلیل عدم شناخت وآشنایی با فروشگاه های معتبر محصولات تقلبی را با قیمت زیادی خریداری می نمایند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با برترین مرکز فروش چاقو در تهران روی لینک کلیک نموده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

چاقو پروانه ای

همانطور که در بخش بالا گفته شد این نوع چاقو از دو دسته مجزا تشکیل شده است که دارای تیغه میان این دو بخش می باشد. این نوع چاقو یک نوع چاقوی سنتی کشور فیلیپین است که بیشتر مورد استفاده یکی از استانهای این کشور به نام باتانگاس می باشد.

طبق آنالیز و تحقیقات بعضی محققان بیشتر اهالی این استان که دارای شغل کشاورزی بوده اند. مرد و زن هرکدام یک چاقوی پروانه ای با خود حمل می کردند و به عنوان ابزار کار و ابزار دفاع شخصی از این نوع چاقو استفاده می کردند.

در بخش زیر بعضی از قابلیت ها و ویژگی های چاقو پروانه ای را مورد آنالیز قرار داده ایم.

ویژگی های چاقو پروانه ای

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع چاقو که باید به آن اشاره نمود این است که این نوع چاقو به دلیل اتصال خاص به تیغه و دسته امکان انجام حرکات زیبایی همچون نانچیکو را دارد. این حرکات شامل شیوه های گوناگون باز و بسته کردن تیغه همراه با چرخش های متفاوت می باشد. از دیگر مشخصات و ویژگی های چاقوی پروانه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن این نوع چاقو 120 گرم می باشد.
  • ابعاد آن 135 × 35 × 20 mm می باشد.
  • طول تیغه چاقو پروانه ای 10.5 سانتی متر است.
  • طول دسته چاقو پروانه ای 12 سانتی متر می باشد.
  • این نوع چاقو دارای رنگ چند رنگ می باشد.
  • جنس بدنه چاقو پراونه ای از فولاد آبکاری شده می باشد.
  • این نوع محصول از فولاد ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است.
  • تیغه این نوع محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه، فشار، شرایط جوی و حرارت می باشد.
  • در بخش دسته آن از فلز بسیار مقاوم و با دوام استفاده شده است.
  • این چاقو گزینه مناسبی برای کوهنوردی کمپ و شکار می باشد.
  • این نوع چاقو دارای سیستم قفل در انتهای دسته نیز می باشد.

همانطور که در بخش بالا گفته شد چاقو پروانه ای یک نوع چاقو بومی کشور فیلیپین می باشد که در گذشته از آن برای اصلاح سر و ریش استفاده شده است. البته گفتنی است امروزه از این نوع چاقوها در طبیعت و انجام حرکات چرخشی و نمایشی استفاده می گردد.

در بخش بالا گفته شد که جنس بدنه این نوع چاقو از فولاد آبکاری شده می باشد که موجب افزایش طول عمر محصول می گردد. علاوه بر آن ضروری است بدانید روی تیغه و دسته این نوع چاقو از رنگ کوره ای استفاده شده است که همین امر موجب مقاومت چاقو در برابر زنگ زدن و سیاه شدن چاقو می گردد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول بدون نگرانی احتمال زنگ زدن و سیاه شدن استفاده نمایید.

یکی دیگر از قابلیت های این محصول می توان به قفل دسته آن اشاره نمود. این محصول دارای سیستم قفل دستی نیز می باشد که با استفاده از این نوع ویژگی می توان چاقو را به صورت غلاف، قفل کنید.

پیشنهاد برای مطالعه: اگر قصد یک چاقو پروانه ای حرفه ای را دارید حتما از محصولات چاقو کلمبیا اصل تماشا کنید.

برترین فروشگاه فروش چاقو پروانه ای

فروشگاه آریا استورز یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های چاقو فروشی و لوازم آشپزخانه می باشد که به دلیل ویژگی هایی که دارد نظر کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. ویژگی های این فروشگاه شامل: تنوع زیاد محصولات، قیمت فوق العاده مناسب نسبت به رقبا، کیفیت عالی، ارائه برترین برندها، ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت بازگشت محصول،گارانتی محصولات، پشتیبانی 24 ساعته، دسترسی همه روزه، دارای امکان پرداخت درب منزل، امکان تحویل اکسپرس می باشد. آریا استورز به دلیل ویژگی های ذکر شده میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

پیشنهاد برای مطالعه : معمولا تعداد زیادی از افراد به شکار و کوهنوردی علاقه دارند و قصد خرید برترین چاقو شکاری را نیز دارند، شما می توانید برای استعلام قیمت چاقو شکاری بزرگ و بعلاوه آشنایی با انواع چاقو شکاری به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و پست را مطالعه کنید.

خرید چاقو پروانه ای

قبل از خرید چاقو پروانه ای باید بدانید این نوع چاقو را از چه فروشگاهی خریداری می کنید چرا که عده ای افراد سود جو اقدام به فروش چاقو پروانه ای تقلبی با عنوان چاقو پراونه ای اصل نموده اند و این محصول را با قیمت اصل چاقو به فروش می رسانند. بنابراین برای اطمینان از خرید خود بهتر است محصول مورد نظر را حتما از فروشگاه معتبر بخرید. بعلاوه شما می توانید با خرید خود از آریا استورز از تخفیفات ویژه و طلایی این فروشگاه بهره مند شوید.

قیمت چاقو پراونه ای

برای خرید چاقو پراونه ای باید درابتدا قیمت محصولات مورد نظر خود را در چندین فروشگاه آنالیز نمایید. برای مثال قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا را با قیمت چاقو پروانه ای آریا استورز مقایسه نمایید و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را بخرید.

قیمت چاقو پروانه ای چقدر است؟ معمولا قیمت ارائه شده این محصول در فروشگاه های دیگر از 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان می باشد. از قلم نیاندازید آریا استورز همیشه محصولاتش را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبای خود به فروش می رساند.

شما می توانید به وسیله شماره های درج شده در ابتدای صفحه اقدام به استعلام قیمت چاقو پراونه ای آریا استورز نمایید.

منبع: فوت و فن

به "قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید