لرستانی: 6 سال همه را می بردم ولی مرا به مسابقات نفرستادند!

به گزارش وبلاگ طفره، علیرضا لرستانی یکی از پیشکسوتان کشتی فرنگی کشورمان صبح امروز با حضور در نشست آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی حضور یافت و نقطه نظرات خود را در حضور رئیس فدراسیون کشتی و دیگر حاظران جلسه گفت.

لرستانی: 6 سال همه را می بردم ولی مرا به مسابقات نفرستادند!

لرستانی در تشریح موارد مطرح شده در این جلسه گفت: در این نشست که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمدحسن محبی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و علی اشکانی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی برگزار گردید، تمامی مفاد چرخه انتخابی مورد نقد و آنالیز نهاده شد. خوشبختانه پس از ارائه این طرح و اطلاع از مفاد آن می توان گفت که طرح بسیار خوبی از سوی انستیتو کشتی جمع بندی و تدوین شده است.

وی ادامه داد: بعضی از دوستان معتقدند این طرح احتیاج بیشتری به آنالیز دارد، ولی بهتر است دوستان با همان دلسوزی به ارائه راهکارهای و ایرادات مورد نظرشان هم بپردازند و با حضور در جلسات، فقط به سکوت بسنده نکنند. بعضی دوستان حاضر در جلسات، هیچ نظر و حرفی ندارند، اما وقتی جلوی دوربین قرار می گیرند از لزوم آنالیز بیشتر طرح سخن می گویند!

لرستانی با تقدیر از زحمات مسئولان انستیتو و فدراسیون کشتی گفت: طرح بسیار خوبی تهیه شده که امیدوارم شرایطی مهیا گردد تا برای اولین بار شاهد قانونمندی در این عرصه باشیم.

وی ادامه داد: شخصاً با رقابتهای انتخابی بسیار موافقم چراکه خودم بیشترین ضربه را از همین موضوع خوردم. سالها قبل ستاره مسابقات شدم و یک امتیاز به حریفان ندادم، ولی در نهایت مرا به مسابقات آسیایی اعزام نکردند. پس دلیلی برای مخالفت من باقی نمی ماند. زمانی که یک جوان زحمت می کشد و با کوشش و درخشش به عنوان قهرمانی می رسد، چرا نباید به مسابقات مهم اعزام گردد.

پیشکسوت کشتی کشورمان در پایان گفت: وقتی همه چیز قانونمند و طبق چرخه انتخابی اجرا گردد، هیچکس نمی تواند نظر شخصی خود را پیاده کند. به شخصه بارها از عدم اجرای قانون در رقابتهای انتخابی لطمه خوردم و 6 سال با وجود رجحان و موفقیت در کشتی، مرا به هیچ مسابقه ای اعزام نکردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لرستانی: 6 سال همه را می بردم ولی مرا به مسابقات نفرستادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستانی: 6 سال همه را می بردم ولی مرا به مسابقات نفرستادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید