صعود ایران به جمع چهار تیم برتر

به گزارش وبلاگ طفره، تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست نماینده تایلند به جمع چهار تیم برتر تور جهانی چین صعود کرد.

صعود ایران به جمع چهار تیم برتر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی پرو تور فیوچرز جهانی امروز (شنبه 21 مرداد) در ونگژو پیگیری شد.

تیم ملی ب ایران (عباس پورعسگری - علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند (نتیتورن و اینتوچ) رفت و دو بر یک این تیم را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ملی پوشان ساحلی ایران در ست نخست 21 بر 18 مغلوب حریف شدند، اما در ست های دوم و سوم 21 بر 17 و 15 بر 11 این تیم را شکست دادند تا به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابند.

تیم ملی الف ایران (بهمن سالمی - سینا شوکتی) نیز در این مرحله مقابل نیوزیلند (نیکلین و فولر) نهاده شد و با پذیرش شکست دو بر یک (21 بر 16، 19 بر 21 و 15 بر 13) از دور رقابت ها حذف شد و به رتبه پنجمی مشترک دست یافت.

بدین ترتیب تیم پورعسگری و آقاجانی فردا (یکشنبه 22 مرداد) در مرحله نیمه نهایی به مصاف نیوزیلند (نیکلین و فولر) می رود. حمید موحدی به عنوان سرمربی، ملی پوشان را در این رقابت ها همراهی می نماید.

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران خود را برای حضور شایسته در بازی های آسیایی هانگژو آماده می نمایند که 28 شهریور تا ششم مهرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صعود ایران به جمع چهار تیم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ایران به جمع چهار تیم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید