لوکس ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی ، عکس

به گزارش وبلاگ طفره، مرسدس برای اولین بار برنامه های خود را برای مدل های فوق لوکس برند Mythos در می 2022 گفت، اما از آن موقع تا به امروز هیچ خبری از آن منتشر نشده است. در سند مالی سال 2023، ستاره سه پر همان تصویر تیزر را تغییر داد تا اعلام کند اولین مدل آن در سال 2025 عرضه خواهد شد.

لوکس ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی ، عکس

امیرمسعود عابدین: با توجه به نشانه های موجود، اولین محصول براساس مدل SL خواهد بود. آخرین نسل رودستر صرفاً با نسخه AMG فروخته می گردد، اما نسخه شیک میباخ نیز در دست ساخت است. این بدان معناست که مدل آینده با برند Mythos، مجذوب کننده تر هم خواهد بود. مدل SL با لوگوی میباخ، اولین محصولی خواهد بود که به فروش می رسد.

قیمت مدل پایه AMG SL 43 در ایالات متحده از 109900 دلار آغاز می گردد. این قیمت برای مدل 55 به 141300 دلار و برای مدل 63 به 183 هزار دلار می رسد. طبیعتا SL میباخ بر اساس نسخه 63 ساخته خواهد شد و قیمت آن بیش از 200 هزار دلار خواهد بود. در خصوص نوع Mythos، اگر قرار باشد به عدد 300 هزار دلار برسد، عجیب نخواهد بود.

مرسدس بنز برند Mythos را یک برند فرعی اختصاصی برای خودروهای کلکسیونی بسیار انحصاری توصیف نموده است. این خودروها برای فراوری در تعداد کم، به متعهدترین مشتاقان و کلکسیونرهای مرسدس بنز فروخته خواهند شد. به نظر می رسد که این خودروها در مقابل خودروهایی مانند بنتلی، استون مارتین و شاید حتی فراری یا مک لارن قرار بگیرند.

ثروتمندان ثروتمندتر می شوند، بنابراین فرصت های جدیدی برای مرسدس ایجاد می گردد تا با جذب مشتریان ثروتمند با سطح بالاتری از تجمل، سود خود را افزایش دهد. در سال 2023، بخش میباخ شاهد افزایش 19 درصدی فروش خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود که مرسدس را تشویق کرد تا برای خودروهای گران تر و سودآور کوشش کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ طفره مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "لوکس ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید