لیست امن ترین ایرلاین های دنیا برای سال 2019 منتشر شد!

به گزارش وبلاگ طفره، امن ترین ایرلاین های 2019

امروزه سفر هوایی یکی از امن ترین شیوه های حمل و نقل است و با توجه به پیشرفت های روزافزون، هواپیماها بسیار مجهز، امن و قابل اعتماد شده اند. وبسایت ایرلاین ریتینگز (AirlineRatings.com) که به تحلیل و آنالیز ایرلاین های مختلف می پردازد لیست امن ترین ایرلاین های 2019 را به تازگی منتشر نموده است. این رده بندی براساس عملکرد شرکت های هواپیمایی در سالی که گذشت اجرا شده و به این ترتیب، امن ترین ایرلاین ها برای سال 2019 انتخاب شده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص این خبر بیشتر بدانیم.

لیست امن ترین ایرلاین های دنیا برای سال 2019 منتشر شد!

کاهش سوانح هواپیمایی

طبق خبری که در این مورد منتشر شده در صدر لیست امن ترین ایرلاین های سال 2019 بار دیگر شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس قرار گرفته است. سال گذشته هم در ادامه چند سال گذشته جزء امن ترین سال ها در صنعت هواپیمایی بود و آمار سوانح و حوادث هواپیمایی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا نموده است. جفری توماس، مدیر شرکت هواپیمایی کانتاس در خصوص قرار دریافت این ایرلاین در صدر امن ترین ایرلاین های 2019 این طور می گوید: سال جاری ما به طور ویژه به مبحث امنیت و تجهیز اختصاص دادیم و در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته ایم. شرکت هواپیمایی کانتاس به دلیل پیشگام بودن در زمینه نوآوری ها و فناوری های امنیتی به عنوان امن ترین ایرلاین جهان انتخاب شده و این موضوع حاکی از اعتماد و اطمینان مسافران به این ایرلاین است.

وبسایت ایرلاین ریتینگز هر سال با تحلیل و آنالیز داده های شرکت های هواپیمایی امن ترین و همین طور پرخطرترین شرکت های هواپیمایی را تعیین می نماید. سال جاری نیز این وبسایت اطلاعات و داده های بیش از 405 ایرلاین در سرتاسر جهان را گردآوری کرد و به دقت مورد آنالیز قرار داد تا بتواند لیست امن ترین ایرلاین های 2019 را تهیه کند. در این آنالیز 12 معیار جداگانه مبنای رده بندی و تحلیل شرکت های هواپیمایی قرار دریافتد. اهمیت به بازرسی و تعمیر و نگهداری و همین طور آمار تصادفات و سوانح هوایی، عمر ناوگان هواپیمایی و سودآوری و … از جمله معیارهای آنالیز محسوب می شوند.

در رده بندی منتشر شده توسط وبسایت ایرلاین ریتینگز همواره نام شرکت هواپیمایی کانتاس دیده می گردد. کانتاس از سال 2014 تا 2017 همچنان به عنوان امن ترین ایرلاین جهان انتخاب شده است. در سال 2018 کانتاس کمی دچار تزلزل شد، اما مجددا در سال 2019 این ایرلاین به صندلی قبلی اش بازگشته و در صدر امن ترین ایرلاین های 2019 انتخاب شده است. در این خبر که به تازگی منتشر شده کانتاس به عنوان امن ترین ایرلاین معرفی شده و 19 ایرلاین دیگر بدون ترتیب و بر اساس حروف الفبا نوشته شده اند.

20 ایرلاین برتر و امن جهان

  1. هواپیمایی کانتاس | Qantas
  2. شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند | Air New Zealand
  3. آلاسکا ایرلاینز | Alaska Airlines
  4. آل نیپون ایرویز | All Nippon Airways
  5. امریکن ایرلاینز | American Airlines
  6. آسترین ایرلاینز | Austrian Airlines
  7. بریتیش ایرویز | British Airways
  8. کاتای پسیفیک ایرویز | Cathay Pacific Airways
  9. شرکت هواپیمایی امارات | Emirates
  10. هواپیمایی اوا ایر | EVA Air
  11. شرکت هواپیمایی فینر | Finnair
  12. هاوایین ایرلاینز | Hawaiian Airlines
  13. شرکت هواپیمایی کی ال ام | KLM
  14. هواپیمایی لوفت هانزا | Lufthansa
  15. شرکت هواپیمایی قطر ایرویز | Qatar Airways
  16. اسکاندیناوین ایرلاین سیستم | Scandinavian Airline System
  17. سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines
  18. شرکت هواپیمایی سوئیس | Swiss
  19. یونایتد ایرلاینز | United Airlines
  20. گروه هواپیمایی های ویرجین (ویرجین آتلانتیک و ویرجین استرالیا) | Virgin group of airlines (Atlantic and Australia)

شرکت یونایتد ایرلاینز بعد از غیبتی که در سال 2018 داشت مجددا در لیست امن ترین ایرلاین های 2019 قرار گرفته است. توماس در این رابطه می گوید: دو ایرلاین عظیم و معتبر آمریکایی، امریکن ایرلاینز و یونایتد ایرلاینز با کوشش هایی که برای کاهش عمر و سن ناوگان هواپیمایی شان انجام دادند توانستند دوباره در جمع 20 ایرلاین برتر قرار بگیرند. این دو شرکت با خریدهای عمده ای که انجام دادند هواپیماهای جدید و مدرنی را وارد ناوگان خود نموده اند.

او اضافه می نماید، ژاپن ایرلاینز سال جاری در این لیست حضور ندارد؛ زیرا یکی از خلبان هایش در وضعیتی نامناسب برای پرواز در فرودگاه هیترو مشاهده شده بود. هواپیمایی الاتحاد هم به دلیل سوانح و مسائل متعددی که در سال گذشته داشته در این لیست حضور ندارد.

تمام 20 ایرلاینی که در لیست حضور دارند همگی عملکردی استثنایی و عالی در سال گذشته داشته اند و فارغ از رده بندی و رتبه بندی تمامشان شرکت هایی قابل اعتماد و امن برای سفر قلمداد می شوند.

امن ترین ایرلاین های ارزان قیمت 2019

وبسایت ایرلاین ریتینگز با تحلیل داده های شرکت های هواپیمایی، امن ترین ایرلاین های ارزان قیمت جهان را هم معرفی نموده که در عین حال که جزء شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت به حساب می آیند امنیت پرواز فوق العاده ای داشته اند. امن ترین ایرلاین های ارزان قیمت جهان به ترتیب الفبا عبارتند از:

ایرلاین فلای بی، فرونتیر، اچ کی اکسپرس، جت بلو، جت استار استرالیا/آسیا، توماس کوک، وولاریس، وولینگ، وست جت و ویز.

رده بندی ایرلاین های جهان بر اساس سیستم رتبه بندی هفت ستاره ای صورت گرفته و به این ترتیب، تمامی 20 ایرلاینی که در صدر لیست قرار دارند همگی 7 ستاره را دریافت نموده اند. در ته این لیست، شرکت هواپیمایی افغانستان به نام آریانا افغان ایرلاینز، کام ایر و تریگانا ایر سرویس قرار گرفته اند که تنها پیروز به دریافت یک یا دو ستاره شده اند.

منبع: edition.cnn.com

منبع: الی گشت

به "لیست امن ترین ایرلاین های دنیا برای سال 2019 منتشر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست امن ترین ایرلاین های دنیا برای سال 2019 منتشر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید