ماجرای فرار دیوانه وار خودرو از دست پلیس

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - ماموران پلیس آگاهی تهران عظیم فردی را که اقدام به تغییر ارقام پلاک خودروی خود نموده بود، دستگیر کردند.

ماجرای فرار دیوانه وار خودرو از دست پلیس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران عظیم خاطرنشان کرد: عصر روز بیست و سوم فروردین ماه سال جاری ماموران یگان گشت پلیس آگاهی تهران عظیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان قزوین بودند که به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و اقدام به استعلام پلاک خودرو کردند که در جریان آن معین شد، پلاک فاقد هرگونه سابقه است اما مربوط به خودروی سواری دوو است و ربطی به سواری سمند ندارد که به همین دلیل ماموران برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند.

با اطلاع راننده سمند از قصد ماموران، این فرد به جای توقف اقدام به افزایش سرعت خود نموده و به سرعت و با انجام حرکات مخاطره آمیز به سمت باغ خزانه رانندگی کرد. این فرد در حین تعقیب و گزیز اقدام به ایجاد تصادف عمدتی با چندین دستگاه خودروی سواری نیز کرد تا اقدام به مسدود کردن خیابان کند. اما پس از آنکه در رسیدن به هدفش ناکام ماند، با ایجاد ترمزهای ناگهانی سعی در ایجاد تصادف با خودروی گشت پلیس داشت.

با ادامه تعقیب و گریز، مامور گشت پلیس آگاهی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهفرایندی اقدام به شلیک تیر هوایی نموده و سپس به سمت لاستیک عقب خودرو شلیک کرد، اما راننده سواری سمند بدون توجه به هشدارها، وارد خیابان ابوذر شده و به رانندگی پرخطر خود ادامه داد. تا اینکه راننده سمند پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی به علت ترافیک موجود متوقف شده و در حالی که قصد داشت با پای پیاده فرار کند، دستگیر شد.

با دستگیری متهم و انتقال وی به مقر انتظامی معین شد که این فرد به طور ماهرانه ای قسمت ایران 31 را به 33 تغییر داده و باعث عدم اصالت خودروی مذکور شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران عظیم با تایید این خبر خاطرنشان کرد که با تشکیل پفراینده برای متهم دستگیر شده، این فرد برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ماجرای فرار دیوانه وار خودرو از دست پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فرار دیوانه وار خودرو از دست پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید