محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ طفره، در بازار گوشی های هوشمند میان رده، نام پوکو F5 که یکی از میان رده های بسیار قدرتمند شیائومی است، زیاد میان کاربران شنیده می شوند. این گوشی هوشمند مجذوب کننده از ویژگی های بسیار خوبی بهره می برد که به لطف آن ها می تواند نیازهای کاربران نسبتا حرفه ای را رفع کند و اکنون هم فروش بسیار خوبی را در بازار گوشی های هوشمند ایران تجربه می نماید. اگر از کاربران این گوشی هوشمند هستید و یا قصد خرید آن را دارید با خبرنگاران در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به آنالیز محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 بپردازیم و لیستی از برترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 در خبرنگاران

مشخصات فنی پوکو F5

پوکو F5 مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند شیائومی تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل دو است که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 725 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 12 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم نموده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم برداری 1080P پشتیبانی می نماید. پوکو F5 به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 67 وات درون جعبه، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 برای POCO را اجرا می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در مدل 5G روانه بازار شده و تا دو سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد نمود.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 شیائومی در چهار بخش می پردازیم:

  1. کاور محافظ
  2. محافظ نمایشگر
  3. محافظ سنسورهای دوربین
  4. شارژر

لوازم جانبی پوکو F5؛ کاور محافظ

کاور سامورایی مدل Magic Ring

محصولات لوازم جانبی سامورایی همیشه از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار بوده و اگر در پی خرید یک کاور محافظ شیک، مجذوب نماینده و در عین حال مقاوم برای گوشی خود هستید، مدل Magic Ring شما را از خریدتان راضی نگه خواهد داشت. این کاور محافظ از جنس پلاستیک سخت و TPU فراوری شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش از خود نشان می دهد. شما با اولین لمس این محصول متوجه دوام پایدار آن خواهید شد. از لحاظ وزنی، این لوازم جانبی برتر پوکو F5، حدود 50 گرم وزن دارد که شاید در اوایل استفاده از آن کمی وزن گوشی هوشمند شما را سنگین کند، اما پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد و از این بابت مسئله ای نخواهید داشت. درب کشویی سیستم دوربین، ویژگی مهم این کاور است که به طور همه جانبه از سنسورهای دوربین محافظت می نماید.

لبه های اطراف سیستم دوربین و نمایشگر کاور سامورایی مدل Magic Ring به شکل کمی برآمده طراحی شده تا در صورت قرار گرفتن گوشی روی سطح صاف، این بخش های دچار آسیب دیدگی نشوند. بخش های مربوط به درگاه ها در این کاور به خوبی کات شده اند تا کاربران هیچ محدودیتی در هنگام استفاده از این کاور نداشته باشند. این قاب محافظ، تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را دارد و به علت مقاومت بالا، انعطاف پذیری چندان زیادی از خود نشان نمی دهد. بدنه این محصول به صورت ضد اثرانگشت و ضد لکه های چربی درنظر گرفته شده؛ با این تفاسیر هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. بعلاوه باید به وجود حلقه نگهدارنده در پشت قاب اشاره کنیم که قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد و به هولدرهای آهنربایی خودرو نیز متصل می گردد.

کاور بادیگارد مدل Armor

کاور بادیگارد مدل Armor، یک لوازم جانبی بسیار کاربرپسند برای پوکو F5 شیائومی است که به صورت همه جانبه از همه بخش های گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و در عین مجذوب نمایندهیت بصری آن را نیز افزایش می دهد. این کاور محافظ از جنس پلی کربنات فراوری شده و وزن بسیار سبک 15 گرمی دارد که به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. رنگ این محصول ثبات دائمی دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار ساییدگی نخواهد شد. داخل این کاور که رضایت حدود 91 درصد خریدارانش در وبلاگ طفره را به همراه داشته، پوشش نرمی استفاده شده تا بتواند حرارت گوشی را به بیرون منتقل نموده و گوشی کمتر از حالت عادی داغ گردد. بعلاوه در پنل پشتی این محصول برای قرارگیری راحت تر انگشتان دست کاربران، از الگوی خاصی استفاده شده تا مانع سر خوردن آن ها نیز گردد.

این قاب محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و بعلاوه روی دکمه ها نیز برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده است. محل قرارگیری درگاه ها در این محصول به طور دقیق اندازه گیری شده اند تا دسترسی و استفاده از آن ها بدون مانع انجام گردد. حاشیه های اطراف این کاور به ویژه در بخش سیستم دوربین به صورت برآمده طراحی شده اند تا خیال کاربران از بابت محافظت از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی کاملاً راحت باشد. این کاور استانداردهای نظامی مقاومت در برابر ضربات را دارد و در برابر آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. بدنه نرم این قاب سیلیکونی انعطاف پذیری خوبی داشته و نصب یا جداسازی آن از روی گوشی زحمتی برای کاربران ایجاد نخواهد نمود.

کاور کوکو مدل MC

اگر از علاقه مندان به کاورهای با ساختار براق هستید، می توانید کاور کوکو مدل MC را به عنوان یک لوازم جانبی برتر گوشی پوکو F5 برای خرید خود در نظر بگیرید. این کاور محافظ که در چهار رنگ مختلف در فروشگاه وبلاگ طفره به فروش می رسد، از پلاستیک نرم، پلی اورتان و TPU فراوری شده و در عین مجذوب نمایندهیت، از گوشی شما در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها به خوبی محافظت می نماید. کاور کوکو مدل MC لبه های بسیار برجسته ای در اطراف نمایشگر و بعلاوه سیستم دوربین گوشی دارد تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، آسیبی به آن وارد نگردد. پورت شارژ این کاور بسیار دقیق برش داده شده تا برای شارژ کردن گوشی احتیاج به خارج کردن کاور محافظ نباشد.

وزن این لوازم جانبی برتر پوکو F5 حدود 30 گرم است و وزن نهایی گوشی شما را سنگین نمی نماید. توجه داشته باشید که کاورهای با ساختار براق لکه های چربی دست و اثر انگشت را به شکل قابل توجهی جذب می نمایند و این کاور نیز از این قضیه مستثنی نیست، بنابراین اگر در این زمینه حساسیت دارید، این کاور چندان شما را راضی نخواهد نمود. ساختار ژله ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. این قاب محافظ در برابر آب نیز مقاومت خوبی دارد، بنابراین در صورت کثیفی می توانید آن را با آب تمیز کنید. این قاب باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد نمود. بعلاوه دوام این محصول بسیار بالاست و در اثر استفاده زیاد پوست پوست نمی گردد.

کاور اودین مدل Lyxigt

کاورهای با ساختار پشتی شفاف برترین گزینه برای آن دسته از کاربرانی هستند که دوست ندارند طراحی گوشی هوشمند آن ها از دیدشان پنهان بماند. کاور اودین مدل Lyxigt جزو همین دسته از کاورهای محافظ به شمار می رود که در عین بخشیدن ظاهری مجذوب نماینده به گوشی هوشمند شما، از آن در برابر ضربات و حوادث احتمالی محافظت می نماید. این لوازم جانبی پوکو F5، از جنس پلاستیک TPE ساخته شده که کیفیت خوبی دارد و در دست گرفتن آن، حس خوبی به کاربران القا می نماید. وزن این محصول حدود 65 گرم است و احتمالاً در روزهای ابتدایی استفاده از آن سنگین شدن گوشی را حس خواهید کرد، اما نگران نباشید چرا که خیلی زود این حس از بین می رود. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است.

کاور اودین مدل Lyxigt گوشه های مجهز به حالت ایربگ دارد تا در هنگام سقوط گوشی، ضربات وارد شده به آن را تا حد بسیار زیادی خنثی کند. این کاور به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این محصول، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می گیرد و همچون قسمت جلویی کاور که لبه های بلندتری دارد، این قسمت هم به همین شکل فراوری شده است. یکی از دغدغه های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن ها پس از مدتی استفاده است که در خصوص این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. بدنه این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن هیچ ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت.

کاور جی کی کی مدل Deer Stand

در بین لوازم جانبی گوشی پوکو F5، مدل های خاص نیز دیده می شوند که از جمله برترین آن ها می توان به کاور محافظ جی کی کی مدل Deer Stand اشاره نمود. این کاور محافظ طراحی بسیار مجذوب نماینده و کاربرپسندی دارد و ظاهر خاصی به گوشی هوشمند شما می دهد. این محصول از پلاستیک TPU و TPE فراوری شده که از لحاظ دوام و مقاومت حرف های زیادی برای زدن دارد و می تواند از گوشی شما تا حد ممکن محافظت کند. سنگینی وزن این کاور محافظ در حدود 50 گرم است که به سنگین آن خیلی زود عادت خواهید کرد. این محصول ساختاری مات دارد و خوشبختانه لکه های چربی دست و اثر انگشت روی آن دیده نمی گردد. رنگ این محصول در استفاده بلند مدت از گوشی ثابت است و به هیچ عنوان تغییر نمی نماید.

به جهت محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این قسمت ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. این قاب دارای برش های مناسب در محل دوربین ها و پورت هاست تا شما در هنگام احتیاج، به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. در پنل پشتی این محصول یک پایه فلزی تعبیه شده که به عنوان استند می توان از آن بهره برد و گوشی را در زاویه های دلخواه خود نگه داشت. این محصول تأییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را دارد و به لطف انعطاف پذیری بالایی که دارد، کاربران به سادگی می توانند گوشی خود را درون آن قرار داده و یا از آن خارج نمایند.

کاور اپیکوی مدل Puffy Puffer

کاورهای با طراحی پافر این روزها در میان کاربران محبوبیت خاصی پیدا نموده اند و اگر شما هم جزو هواداران این دسته از کاورهای محافظ هستید، کاور اپیکوی مدل Puffy Puffer می تواند تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. این محصول از جنس پلی استر و پلاستیک نرم فراوری شده و وقتی آن را در دست می گیرید، حس خوبی به شما القا می نماید. کاور اپیکوی مدل Puffy Puffer حدود 30 گرم وزن دارد، اما وزن نهایی گوشی هوشمند شما را سنگین نمی نماید. به لطف ساختار مات این کاور، لکه های چربی و اثر انگشت جذب نمی شوند و در صورت کثیفی، استفاده از آب برای تمیز کردن آن هیچ مانعی ندارد.

برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این قسمت ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. علاوه بر این، بخش های مربوط به دکمه ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره گیری از آن ها لازم نیست قدرت زیادی وارد کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول انعطاف پذیری بالای آن است که موجب طول عمر بالای این قاب هم می گردد. بخش داخلی این لوازم جانبی پوکو F5، به گونه ای طراحی شده که وقتی گوشی را درون آن قرار می دهید، فاصله ای بین آن ها وجود دارد تا هوا در آن محل جریان داشته باشد و گرما به باتری گوشی آسیب نرساند.

کاور موفی مدل Luxurious

کاور موفی مدل Luxurious، یک محصول بسیار باکیفیت و بادوام است که ظاهر مجذوب نمایندهی به گوشی هوشمند شما می دهد و در عین حال از تمام بخش های آن به طور همه جانبه محافظت می نماید. این کاور محافظ از سیلیکون درجه یک و پلاستیک نرم فراوری شده که با اولین لمس متوجه کیفیت عالی آن خواهید شد. وزن این محصول حدود 35 گرم است و ضخامت بسیار کمی به گوشی هوشمند شما می بخشد. باید به برآمدگی اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور اشاره کنیم که این یعنی در صورتی که گوشی از سمت لبه های نمایشگر به زمین بیفتد، اندازه آسیب وارد شده بسیار کم خواهد بود.

این قاب خاصیت ضد آب دارد و فوق العاده انعطاف پذیر است تا در هنگام در آوردن و قرار دادن کاور دچار هیچ مسئله ای نشوید. موفی درون این لوازم جانبی پوکو F5، از پوشش نرم داخلی استفاده نموده تا بدنه گوشی در اثر گرما لک نگردد. برش ها هم آنقدر دقیق هستند که به راحتی می توانید به پورت ها و حفره ها دسترسی داشته باشید. این کاور با تنوع رنگی بالایی در فروشگاه وبلاگ طفره به فروش می رسد.

لوازم جانبی پوکو F5؛ محافظ نمایشگر

محافظ صفحه نمایش اپیکوی مدل Super 5D

این محافظ نمایشگر از استاندارد مقاومتی 9H هم بهره می برد تا خیال کاربر از بابت کیفیت آن آسوده باشد. جنس این محصول از شیشه حرارت دیده ساخته شده فراوری شده و ضخامت حدود 0.33 میلی متری آن، هیچ تاثیری روی کیفیت محتواهای در حال نمایش نمی گذارد. لبه ها و قسمت های مرکز صفحه و گوشه ها به طور کامل پوشش داده شده اند تا این محافظ به خوبی روی نمایشگر گوشی قرار بگیرد و هیچ حبابی زیر و در اطراف آن تشکیل نگردد. این محافظ صفحه نمایش چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید.

محافظ صفحه نمایش مولتی نانو مدل X-S1N

این محافظ نمایشگر کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و ضخامت حدود 0.2 میلی متری آن، مقاومت بیشتری نسبت به سایر گلس های محافظ معمولی ارائه می دهد. این لوازم جانبی پوکو F5 کاملا نشکن است، قابلیت نصب آسانی دارد و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی دهد. این گلس از استاندارد سختی 9H بهره می برد و در اثر استفاده زیاد کدر نخواهد شد. با استفاده از این محافظ نمایشگر، بخش دوربین سلفی گوشی هم تحت پوشش قرار می گیرد و آسیبی نخواهد دید.

لوازم جانبی پوکو F5؛ محافظ دوربین

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل 3D-SP

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل 3D-SP، به طور کامل همه بخش های سیستم دوربین گوشی هوشمند شما را می پوشاند و با قیمت بسیار مناسبی نیز به فروش می رسد. اطراف این محافظ حالت شیشه ای دارد و قسمت های مشکی رنگ اطراف لنز را به خوبی با چسب مشکی خود پوشش می دهد. این محصول مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد در حالی که کوچک ترین تأثیر منفی روی کیفیت تصاویر ثبت شده نمی گذارد.

محافظ لنز دوربین لجند مدل نانوگلس

محافظ لنز دوربین لجند مدل نانوگلس برخلاف مدل معرفی شده قبلی، صرفاً روی لنزهای دوربین پوکو F5 را می پوشاند و از آن در برابر ضربات و حوادث احتمالی محافظت می نماید. جنس این محصول از نانو گلس بوده، قابلیت نصب آسان دارد، به لطف ژله ای بودن هیچ وقت نمی شکند و مقاوم در برابر چربی و اثرانگشت است.

لوازم جانبی پوکو F5؛ شارژر

شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG به همراه کابل USB-C

گوشی هوشمند پوکو F5 با یک شارژر 67 واتی سریع درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد، اما اگر به هر علتی احتیاج به خرید یک شارژر اصل باکیفیت پیدا نموده اید، برترین گزینه برای شما شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG خواهد بود که محصول اوریجینال برند شیائومی به شمار میرود.

منبع: وبلاگ طفره

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید