مدیر برنامه بیل: او به ادامه حضور در رئال مادرید علاقمند است

به گزارش وبلاگ طفره، جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل، معتقد است که علیرغم ابهاماتی که در آینده این بازیکن وجود دارد، اما او دوست دارد که به حضور خود در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد.

مدیر برنامه بیل: او به ادامه حضور در رئال مادرید علاقمند است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، گفته می شود که رابطه ستاره تیم ملی ولز با زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، همچنان خوب نیست و ابهاماتی درباره ادامه حضور او در رئال مادرید خصوصا در پایان فصل وجود دارد. شایعاتی درباره احتمال پیوستن این بازیکن به سوپر لیگ چین به گوش می رسد، اما بارنت چنین شایعاتی را رد می کند. او در مصاحبه با کواترو دیپورتیو گفت: گرت علاقمند است که به بازی در مادرید ادامه دهد. چین؟ هرچیزی که می شنوید را باور نکنید.

پیش از این در پنجره جابجایی تابستانی نیز گفته می شود که این بازیکن تا پای امضای قرارداد با یک تیم چینی رفته، اما در نهایت دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال او به توافق نرسیدند و این انتقال انجام نشد. پس از این که بیل روز دوشنبه در فرودگاه مادرید دیده شد و به مقصد لندن پرواز کرد بار دیگر شایعاتی درباره احتمال جدایی او بر سر زبان ها افتاد، اما باشگاه اعلام کرده که دلیل این سفر انجام کار های شخصی بوده و روز سه شنبه نیز به مادرید بازگشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیر برنامه بیل: او به ادامه حضور در رئال مادرید علاقمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه بیل: او به ادامه حضور در رئال مادرید علاقمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید