منطقه گردشگری زنجانرود تا آخر پائیز به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ طفره، افشارچی گفت: منطقه گردشگری زنجانرود تا خاتمه فصل پائیز سال جاری به بهره برداری می رسد.

منطقه گردشگری زنجانرود تا آخر پائیز به بهره برداری می رسد

محسن افشارچی استاندار زنجان عصر دیروز سه شنبه در مراسم افتتاح پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در زنجان، بابیان اینکه کوشش می کنیم تا با برنامه ریزی لازم و اقدامات مناسب، حوزه گردشگری و صنایع دستی زنجان بیش از پیش معرفی گردد، گفت: ساماندهی منطقه گردشگری در زنجانرود از جمله این اقدامات است.

او به ظرفیت های منطقه گاوازنگ زنجان نیز اشاره نمود و اضافه کرد: با برنامه ریزی و اقدامات لازم و حل مسائل موجود، این جهت نیز به منطقه گردشگری تبدیل خواهد شد.

افشارچی با تأکید بر لزوم فراهم کردن بستر های مناسب برای شادی، نشاط و پویایی هرچه بیشتر زنجانی ها، ادامه داد: هم اکنون عمران شهری و فعالیت ها در این خصوص به همکاری همه دستگاه های مرتبط بیش از دیگر حوزه ها نمود دارد و نتیجه آن رضایتمندی عموم مردم است.

استاندار زنجان به شعار زنجان، میزبان مهربان اشاره نمود و گفت: بر همین اساس باید منطقه ها مختلف گردشگری و آثار تاریخی استان را بیش از پیش در کشور معرفی کنیم.

او اضافه کرد: کوشش همه مسئولان استان برطرف مسائل مختلف به خصوص در بخش مالی است تا با تزریق روحیه، ایجاد انگیزه و امید بیشتر زنجان منطقه بهتری برای زندگی عموم مردم استان باشد.

وبلاگ طفره زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "منطقه گردشگری زنجانرود تا آخر پائیز به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه گردشگری زنجانرود تا آخر پائیز به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید