نتیجه پنج بر صفر دور از انتظار بود، بازیکنان درس بگیرند

به گزارش وبلاگ طفره، علیرضا امامی فر در کنفرانس خبری بعداز بازی با استقلال تهران با اشاره به اینکه امروز شرمسار طرفداران شدیم، اظهارکرد: بعد از این بازی در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم که گفتیم که ما همه تیم هستیم و در اینجا اسم بازیکن یا مربی مطرح نیست.

نتیجه پنج بر صفر دور از انتظار بود، بازیکنان درس بگیرند

امامی فر با اشاره به اینکه طرفداران شرایط تیم را درک می نمایند، اضافه کرد: زمانی که مدیریت سپیدرود را قبول کردیم و برنامه ریزی شده تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. در چهار هفته گذشته سپیدرود رشت بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنان ما باید از این شکست درس بزرگی برای بازی های آینده بگیرند، گفت: در تعطیلات نیم فصل دوم کوشش می کنیم تا با شناسایی نقاط ضعف و تقویت آنها و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر نتایج بهتری کسب کنیم.

مربی سپیدرود رشت با اشاره به صحبت علی کریمی با بازیکنان این تیم بعداز بازی، بیان نمود: کریمی از بازیکنان خواست تمام توان خود را در بازی ها به نمایش بگذارند. بازیکنان باید بتوانند در بازی های با فشار بالا همانند استقلال با تمرکز و توان بیشتر بازی نمایند.

امامی فر در پاسخ سوال وبلاگ طفره مبنی بر نبود تمرکز میان بازیکنان تیم سپیدرود و دلایل آن، گفت: عدم تمرکز بازیکنان در این بازی دلایل بسیاری دارد که باید از سوی کادر فنی برای ادامه کار در نیم فصل دوم آنالیز و تقویت گردد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان انتظار کسب چنین بازی و نتیجه ای را نداشتیم، اضافه کرد: همه بازیکنان و کادر فنی در این نتیجه به یک اندازه سهیم هستند. از دست دادن توپ در میدان بهای سنگینی همانند گل ها این بازی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتیجه پنج بر صفر دور از انتظار بود، بازیکنان درس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه پنج بر صفر دور از انتظار بود، بازیکنان درس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید