نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای ، Yarn Expo

به گزارش وبلاگ طفره، نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای یک رویداد پیشرو در صنعت الیاف است که دو بار در سال و در فصل های بهار و پاییز در شهر شانگهای چین برگزار می گردد. شرکت در مایشگاه الیاف و نخ شانگهای فرصت ایده آلی هم برای غرفه داران و هم بازدیدکنندگان به شمار می رود و شرایط دسترسی آسان خریداران خارجی به تامین کنندگان برتر این صنعت را فراهم می نماید.

نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای ، Yarn Expo

اگر فعال صنعت منسوجات هستید، می توانید از 14 تا 16 آوریل 2022 برابر با 25 تا 27 فروردین 1401 از این نمایشگاه بازدید کنید. در ادامه با وبلاگ طفره همراه شوید تا راهنمای شما برای حضور در این نمایشگاه معتبر باشیم.

درباره نمایشگاه بین المللی الیاف و نخ شانگهای چین | Yarn Expo

نمایشگاه Yarn Expo برای اولین بار در سال 1995 و با 23 غرفه دار کار خود را شروع کرد و امروزه بیش از 4 هزار شرکت نماینده دارد. این نمایشگاه با بیش از ربع قرن تجربه توانسته به یکی از برترین مکان ها برای تجارت در چین تبدیل گردد و یک رویداد فوق العاده برای فعالان این صنعت به شمار می رود. نمایشگاه بین المللی الیاف و نخ کشور چین طی این سال ها پیروز شد هم اطمینان غرفه داران و هم بازدیدنمایندگان و خریداران را جلب کند؛ به طوری که هر ساله آمار مشارکت نمایندگان با افزایش قابل توجهی روبه رو است.

چرا در Yarn Expo شرکت کنیم؟

این نمایشگاه برای کسانی است که در پی آخرین نوآوری های صنعت الیاف و نخ هستند. جایی که بزرگان این صنعت حضور دارند و از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • PT Indo-Rama (تولیدنماینده نخ ریسی و پلی استر در اندونزی)
  • CHEMTEX (ارائه دهنده فناوری فن آوری پلی استر، اکریلیک و سایر الیاف در چین)
  • Shandong Ruyi (کمپانی لباس و پارچه در چین)
  • و …

تامین نمایندگان از کشورهای آسیایی و اروپایی آخرین کلکسیون الیاف طبیعی و ترکیبی (blended yarns) مانند کتان، پشم، ابریشم، پنبه، الیاف دست ساز، انواع نخ و… را ارائه می دهند.

این نمایشگاه نه تنها برای آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت برترین گزینه است، بلکه برای خرید و حتی پیدا کردن مشتری و معرفی محصولات نیز می تواند یک فرصت ایده آل باشد.

شرکت نمایندگان نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای

گروه های مختلف فعال در صنعت منسوجات در این دوره از نمایشگاه حضور می یابند که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شرکت های تجاری و منسوجات
  • شرکت های وارد و صادرنماینده
  • تولیدنمایندگان پوشاک
  • خرده و عمده فروشان
  • طراحان داخلی و بین المللی
  • فروشندگان

مکان برگزاری نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الیاف و نخ در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی شانگهای چین (National Exhibition and Convention Center) برگزار می گردد.

NECC در حال حاضر بزرگترین مرکز نمایشگاهی در شانگهای چین است که در منطقه Qingpu در غرب این شهر قرار گرفته است. این مرکز بین المللی بزرگ از سالن های نمایشگاهی، مرکز تجاری، یک هتل لوکس، ساختمان ای اداری و… تشکیل می گردد.

محل برگزاری نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای روی نقشه گوگل مپ

راه های دسترسی به نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای چین

برای رفتن به نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف باید به مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی شانگهای چین بروید. این مرکز نمایشگاهی با انواع وسایل حمل و نقل عمومی از مترو گرفته تا اتوبوس و تاکسی در دسترس قرار گرفته است:

  • خط 2 مترو Xujing East نزدیکترین ایستگاه به نمایشگاه بین المللی شانگهای است.
  • خط ریلی Hongqiao در فاصله 3.5 کیلومتری این نمایشگاه واقع شده است.

توجه داشته باشید که دسترسی به نمایشگاه با اتومبیل از جاده Zhuguang امکانپذیر است. این نمایشگاه پارکینگ داخلی (ظرفیت 4 هزار خودرو)، پارکینگ خارجی (ظرفیت 9 هزار خودرو) و فضای پارک برای 800 اتوبوس دارد!

قیمت بلیط و ساعت فعالیت نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای

نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای چین به مدت 3 روز از ساعت 09:00 تا 18:00 دایر خواهد بود. ورودی این نمایشگاه رایگان است و فقط غرفه داران باید برای اجاره غرفه هزینه پرداخت نمایند. پیش بینی می گردد 97 غرفه دار از 9 کشور مختلف در این دوره از نمایشگاه برای ارائه محصولات خود حضور یابند.

نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای با بیش از ربع قرن تجربه!

شرکت در نمایشگاه الیاف و نخ چین می تواند گامی موثر در ارتقای کسب و کار شما باشد. کافی است یک بلیط هواپیما شانگهای خریداری کنید و با رزرو آنلاین هتل راهی این شهر شوید. این نمایشگاه معتبر دو بار در سال آماده ارائه نوآوری ها به علاقمندان و ایجاد ارتباط موثر میان فعالان این صنعت است. اگر بهار را از دست دادید، این نمایشگاه در پاییز و از تاریخ 29 تا 31 آگوست 2022 نیز پذیرای شما خواهد بود.

آیا تا به حال در دوره های این نمایشگاه بین المللی و معتبر شرکت نموده اید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای ، Yarn Expo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای ، Yarn Expo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید