همکاری ویژه پورشه و گوگل ، اتفاقات مهم در راه است

به گزارش وبلاگ طفره، به گفته یک منبع نزدیک به پورشه، این شرکت در حال مذاکره با گوگل برای دسترسی به برنامه ها و خدمات این غول فناوری در سیستم اطلاعات تفریح بومی خود است.

همکاری ویژه پورشه و گوگل ، اتفاقات مهم در راه است

به گزارش وبلاگ طفره و به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، این امکان دسترسی به برنامه های مفید مانند Maps را بدون احتیاج به اتصال تلفن هوشمند به خودرو فراهم می نماید.

علاوه بر این، پورشه در حال مذاکره با شرکت های دیگری مانند اپل، تنسنت، علی بابا و بایدو بر سر یکپارچه سازی محصولات نرم افزاری خود است. این اقدامی جسورانه پس از سرانجام همکاری پورشه با بخش تحقیقات نرم افزار Cariad فولکس واگن است.

این بعلاوه یک چرخش 180 درجه برای پورشه محسوب می گردد، زیرا مدیرعامل این شرکت پیش تر اعلام نموده بود که برنامه های مستقل گوگل را در خودروهای خود ارائه نخواهد کرد، چون غول جستجو به دسترسی بیش از حد به داده های کاربر احتیاج دارد.

بعضی دیگر از خودروسازان مانند BMW نیز نسبت به گوگل محتاط هستند و تمایلی به دسترسی به اطلاعات تفریح بومی خودروهای خود ندارند.

بیشتر بخوانید:

  • خداحافظی با مک لارن 720S | پیش بینی ها درباره خودروی سوپر اسپورت 2023

اگر این اتفاق بیفتد، می توانید انتظار داشته باشید که خودروهای پورشه دستیار بومی گوگل، نقشه های گوگل و شاید بعضی دیگر از محصولات این شرکت را ارائه دهند و تجربه کاربری بومی خودروهایش را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "همکاری ویژه پورشه و گوگل ، اتفاقات مهم در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ویژه پورشه و گوگل ، اتفاقات مهم در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید