وزیر فرهنگ از نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی بازدید کرد

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه صبح امروز از نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی بازدید و در جریان فرایند کاری این نمایشگاه قرار گرفتند.

وزیر فرهنگ از نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی بازدید کرد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز ضمن بازدید از بعضی بخش های نمایشگاه اکسپوی 2020 در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعلاوه از پاویون کشورهای ژاپن، هند و روسیه در این رویداد مهم دنیای بازدید کرد.

در این بازدید غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و سیدمجتبی محفوظی رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی ایران، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس موسسه نمایشگاه های بین المللی وزارت صمت و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

بنابراین گزارش، نمایشگاه دنیای اکسپو 2020 دبی یکی از مهم ترین رویدادهای دنیای محسوب می گردد که به علت شیوع کرونا با یک سال تاخیر شروع شده شده از اول اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 به مدت 182 روز در دبی برگزار می گردد و برای 6 ماه میزبان 192 کشور دنیا است.

نمایشگاه اکسپو دبی یکی از بزرگ ترین نشست های دنیای است که برترین های دنیا برای ساخت آینده ای بهتر در یک مکان جمع می شوند. جوانان نقش مهمی در این رویداد ایفا می نمایند و فرصت مشاهده، یادگیری و یاری به شکل گیری ایده های خلاقانه را خواهند داشت و می توانند راهکارهای نوآورانه ای برای ایجاد آینده ای پربارتر در منطقه خاورمیانه و دنیا ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر فرهنگ از نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر فرهنگ از نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید