پروژه باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است

به گزارش وبلاگ طفره، محمدجواد فدایی دوشنبه شب در مراسم بهره برداری از 584 واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در شهرستان سیرجان بیان داشت: درخواست های عنوان شده توسط مردم به دستگاه ها زمانی داده می گردد که که مشکل آنها را حل نمایند و برای احقاق حق آنها چاره ای بیاندیشند و یا اینکه بر اساس قانون و مقررات امکان حل آنها وجود ندارد.

پروژه باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است

وی اضافه کرد: مدیران اگر نمی توانند راهی در جهت حل مسائل مردم و رسیدگی به درخواست های آنها پیدا نمایند باید بر دانش و تجربه خود بیافزایند و همچنین از تجارب دیگران استفاده نمایند تا راه حلی برای مسائل مردم پیدا نمایند.

استاندار کرمان گفت: اگر درخواست های عنوان شده از سوی مردم غیر قانونی است و به حق نیستند باید جواب قانع نماینده به آنها داده گردد.

وی گفت: بسیاری از مسائل با تفویض اختیارات حل خواهد شد و در صورتی که امکان تفویض این اختیارات وجود نداشته باشد و مردم نیز مسائل مشابهی درباره یک موضوع داشته باشند باید پیگیری های لازم در سطح استانی و کشوری انجام گردد و مجوزهای قانونی آن دریافت گردد تا مسائل به وجود آمده مرتفع گردد.

استاندار کرمان در مورد بهره برداری از باند دوم فرودگاه کرمان گفت: باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است زیرا قرار بود امسال به بهره برداری برسد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و امیدواریم با دستورات وزیر راه و شهرسازی در اسرع وقت تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فدایی یادآور شد: مسئله دیگر مربوط به ایجاد خط دوم قطار کرمان به مشهد است که از درخواست های مردم استان می باشد که موضوع فراوری واگن های باری در شهرستان زرند به اطلاع وزیر راه و شهرسازی رسید و امیدواریم با حضور ایشان در سریع ترین بازه زمانی انجام گیرد

منبع: خبرگزاری مهر

به "پروژه باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید