پیش بینی افزایش 30 درصدی ثبت نام زائران اربعین

به گزارش وبلاگ طفره، مسئول عتبات عالیات اداره کل حج و زیارت خوزستان با اشاره به ثبت نام 13 هزار و 800 خوزستانی در سامانه سماح، از پیش بینی افزایش 30 درصدی ثبت نام زائران اربعین اطلاع داد.

پیش بینی افزایش 30 درصدی ثبت نام زائران اربعین

محمدامین یاقوت در گفت وگو با وبلاگ طفره، با اشاره به شروع نام نویسی زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، اظهار کرد: هزینه ثبت نام زائران به وسیله سامانه samah.haj.ir ویژه اربعین، 22 هزار تومان و ثبت نام به وسیله دفاتر خدمات زیارتی 25 هزار تومان خواهد بود که این ارقام صرف بیمه و خدمات درمانی می گردد.

وی افزود: از ابتدای شهریورماه سال جاری تاکنون 160 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام نموده اند که حدود 13 هزار و 800 نفر از این تعداد، خوزستانی هستند.

مسئول عتبات عالیات اداره کل حج و زیارت خوزستان گفت: طبق توافق قبلی مسئولان جمهوری اسلامی ایران و مسئولان کشور عراق، زائران ایرانی از اول ماه محرم (10 شهریورماه) تا بیستم ماه صفر اجازه دارند بدون داشتن ویزا به عراق سفر نمایند که احتمال افزایش این زمان تا پایان ماه صفر وجود دارد.

یاقوت بیان نمود: داشتن گذرنامه معتبر برای خروج از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه لازم لازم است.

وی توضیح داد: در اربعین سال گذشته 167 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند و پیش بینی می گردد سال جاری شاهد افزایش 30 درصدی تعداد ثبت نام شدگان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیش بینی افزایش 30 درصدی ثبت نام زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش 30 درصدی ثبت نام زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید