چشم مار در خدمت ارتش آمریکا!، عکس

به گزارش وبلاگ طفره، مایکل گریس در دوران کودکی که در تپه های مرتفع مرکز جورجیا بزرگ می شد، دوست داشت با جیب پر از مار راه برود. او می گوید: بیشتر مردم از آن ها می ترسیدند، از جمله مادرش، که زندگی در اطراف خانه گریس را گاهی کمی ناخوشایند می کرد.

چشم مار در خدمت ارتش آمریکا!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ طفره ، با گذشت سالها او تفریح خود را به یک حرفه تبدیل کرد. او اکنون در آزمایشگاهش در موسسه فناوری فلوریدا در ملبورن وقت خود را صرف کاوش در دنیای مارها می نماید. رازهایی که او از خزندگان جذابی که در آزمایشگاهش زندگی می نمایند می آموزد، می تواند روزی به پیشرفت های بزرگی در همه چیز منجر گردد، از موشک های جستجوگر گرما برای ارتش تا دستگاه های کوچکی که ممکن است به پزشکان در یافتن تومورها در بدن انسان یاری کند.

این به این علت است که افعی های گودال مانند مارهای زنگی و گروهی از مارها از جمله پیتون ها یا بوآها می توانند به معنای واقعی کلمه دنیا را به دو صورت متفاوت ببینند. آن ها می توانند مانند انسان ها از چشمان خود برای ایجاد تصویری بصری از دنیای اطراف خود استفاده نمایند، یا می توانند از حسگرهای مادون قرمز فوق العاده حساس خود برای ایجاد تصویری مشابه بر اساس گرمای ساطع شده به وسیله اجسام در محیط خود استفاده نمایند.

آن ها می توانند بین این دو سیستم به عقب و جلو حرکت نمایند، یا از هر دو به طور همزمان استفاده نمایند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "چشم مار در خدمت ارتش آمریکا!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم مار در خدمت ارتش آمریکا!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید